Spannend…

Nieuwsgierig kijk ik je aan,

zou je kunnen voldoen aan mijn verwachtingen?

Vol verlangen snuif ik je geur op en dan…

… raak ik je zachtjes aan…

Het liefst heb ik je hard en dik…

Als ik eenmaal met je bezig ben, kan ik je maar moeilijk laten gaan en wil ik me helemaal aan je overgeven.

Ik wil dat je me meeneemt naar hogere sferen…

… en het liefste wil ik je gewoon verslinden!

lezen2013Wat blijft lezen toch leuk en wat zijn er een hoop goede schrijvers!

8 gedachtes over “Spannend…

  1. Mooi… ik heb ook nog een nieuwe liggen en als ik dit lees, krijg ik gelijk zin om dit weekend in een hoekje te gaan zitten en de boel de boel te laten haha.

Reageren mag hoor!

