Snap shots juli 2013

Zo, en ook juli loopt op zijn einde… Benieuwd wat ik zoal heb uitgespookt? Hier gaan we dan!

luxemburg1Zoals gebruikelijk vroeg paps ook dit jaar weer met de nodige regelmaat of we hen tijdens hun vakantie op kwamen zoeken. We waren de beroerdste niet en aangezien een weekendje weg altijd leuk is, haalden we de tent van zolder en togen we dus naar Reisdorf in Luxemburg! Een weekend vol met zon, lekker eten, leuk uitstapje naar Vianden, terrasjes en had ik de zon al genoemd?

luxemburg2En ja, in juli konden we ook eindelijk de bbq van stal halen! De teller staat nog maar op 2 keer maar geloof me dat is voor ons doen al heel wat!

instagram07-2013Ook in juli was ik weer redelijk actief op Instagram, zo konden jullie meegenieten van het feit dat ik tegenwoordig op woensdagmiddag in de lunchpauze met collegaatje M. een bakkie kibbeling ga eten (1), dat ik nog steeds met nichtje J. op woensdagavond aan de wandel ga (2), dat perenijsjes nog steeds favoriet zijn (3), dat we tussendoor ook nog de 41e verjaardag van vriendlief vierden (4), dat ik de afgelopen maand regelmatig alleen op de afdeling zat vanwege vakantievierende collega’s (5) en dat we vorige week door de buitendienst werden getrakteerd op een lekker ijsje (6).

historischemotorenDe laatste zondag van de maand lagen we voor de verandering eens niet gestrekt vanwege de hitte, dus namen we een kijkje bij de demo-wedstrijden met historische motoren in Veendam.

En ja, de conclusie is juist, op het weekendje Luxemburg na, hebben we bar weinig uitgespookt en meegemaakt. Het was gewoon veel werken, tussendoor proberen te genieten van de zon en vooral bijkomen van de drukte en de hitte!

Op naar augustus!

15 gedachtes over “Snap shots juli 2013

  1. Leuk overzicht heb je gemaakt.
    Ik zit op dit moment ook zonder collega (saai!) en vorige week kregen wij een ijsje van de directeur omdat het zo warm was 😉

  2. is ook wel eens lekker om heel weinig doen.soms heeft een mens dat wel eens nodig;-).en vianden moet heel mooi zijn.heb ik me laten vertellen .hoop dat jullie genoten hebben even er uit te zijn.en nog gefeliciteerd met vriendlief.mooie leeftijd 41 lentes jong

  3. Leuk overzicht! Jij was ook in juni op vakantie, vind je dat nu ook lastig nu iedereen weg is en je overal de mooiste foto’s voorbij ziet komen? Ach, hoort erbij, maar vooral met heel warm weer vind ik het wel es lastig om op kantoor te zitten.

    • Oh, dat maakt me eigenlijk niet zoveel uit, ik heb mijn collega’s tenslotte ook gek gemaakt met mijn foto’s. Ik vind het alleen wel vervelend dat iedereen bij ons op kantoor nu zowat tegelijk vrij is zodat ik niet vrij kan nemen om ook even van de zon te genieten. Maar ach, ik troost me met de gedachte dat ik straks nog 2 weken vrij heb!

Reageren mag hoor!

