The Happy List #3

happy Saturday* de vele lekkere waterijsjes waarbij het perenijsje het nog steeds wint!

* hopelijk eindelijk de lang gekoesterde afkoeling

* de mooie foto’s die vriendinnetje D. me appte vanuit Zwitserland waardoor ik stiekem dit land hoog op mijn potentiële vakantiebestemmingen voor 2014-lijst heb gezet

* een gezellig dagje op stap met Anette

* het foto-album van Spanje waardoor ik met de nodige weemoed terugdenk aan onze geslaagde vakantie

* vriendlief die de afgelopen dagen het koken voor zijn rekening nam

* het vooruitzicht van een gezellig dagje op pad met vriendlief

* de maand augustus waarin ik elke week maar 4 dagen hoef te werken

* de weegschaal en ik zijn weer vriendjes!

7 gedachtes over “The Happy List #3

Reageren mag hoor!

