Opnieuw ontsnapt…

Pfff… wat een gedenkwaardige dag. Niet omdat ons systeem wederom niet deed wat ie zou moeten doen, ook niet omdat het alweer mijn laatste werkdag van de week was, zelfs het feit dat we vanavond hopelijk prinsheerlijk zullen slapen in ons nieuw bedje, maakte deze dag niet tot een gedenkwaardige…

Nee, het gebeurde vanochtend al op tijd… Nietsvermoedend zat ik in de auto naar het nieuws te luisteren en opeens was het daar (okay, ik ben niet zo’n leeghoofd, ik weet wat er in Syrië is gebeurd…), het nieuws van de dag!

Namelijk… man, ik kan het niet eens typen, zo in shock ben ik nog, ik bedoel, bij de meesten vermoed je het wel maar in dit geval zag ik het absoluut niet aankomen. Ik zal het jullie nog sterker vertellen, hij doet het prima in mijn lijstje van mooie mannen! Al enig idee welke kant deze blog op gaat?

wentworthmilleruitkastNou ja, ik zal het maar gewoon in de groep gooien: Wentworth Miller, alias Michael Scofield uit Prison Break is uit de kast!

Maandenlang hield deze mooie stoere man met zijn ijsblauwe kijkers me aan de buis gekluisterd, zou het hem lukken om samen met zijn broer te ontsnappen uit de zeer zwaar bewaakte gevangenis en kon hij uit handen blijven van The Company? Ik zat werkelijk waar op het puntje van mijn stoel en wilde door niks en niemand gestoord worden! Trouwens, dat bedenk ik me nu net, het is 1 van de weinige series die ik echt van begin tot einde heb gezien, meestal haak ik al vrij snel af…

In die tijd leek het me zelfs wel een goed idee om een begin te maken met gemengde gevangenissen, want zeg nu zelf… met zo’n celgenoot baal je toch als je straf er op zit?

Maar goed… Michael is dus wederom ontsnapt, dit keer uit de kast helaas…

Maarre, van welke homo vind jij het eigenlijk jammer dat ie op mannen valt?

12 gedachtes over “Opnieuw ontsnapt…

  1. Jaaaaa ik was ook geschokt en diep getreurd!!
    Echt zo enorm jammer……. 😦
    Moet zeggen dat er wel meer zijn waarbij ik geschokt was maar kan er zo even niet meer opkomen haha!

  2. Zo weer helemaal bijgelezen!! Gisteren lekker weer gehad vandaag hier volop regen. Ik hoop dat je nog iets leuks heb gedaan in je lange weekend. Enne ik heb vorige week gewoon zuurkool op, ik had er zo’n zin in, hihi……….

  3. Goede morgen Wanda .
    Lekker laten zou ik zo zeggen , ik heb er een en de rest mag van mij gelukkig zijn .
    Nou Wanda , we hebben zeker genoten , en volgende week zijn we onderweg naar ons vakantieappartement in Kleinwalsertal , dat is ook Vorarl berg , een heerlijk wandelparadijs voor mij en O past zich aan .
    Tot later Wanda en liefs Lia

Reageren mag hoor!

