Ordinary Tuesday…

just-an-ordinary-dayDinsdag… zo’n dag, tja, wat voor dag eigenlijk?

Nog zo dichtbij het afgelopen weekend en nog zo ver weg van het volgende weekend…

Een dag waarop ik normaal gesproken altijd gewoon werk en alleen vrij ben als het om vakantie gaat, geen dag waarop ik vrij neem om leuke dingen te gaan doen. Op de een of andere manier past dat gewoon niet bij de dinsdag. De maandag kan nog een verlengstuk van je weekend zijn maar de dinsdag… het is het gewoon net niet…

Althans voor mij niet, zoals gezegd is het nog te ver weg van het volgende weekend en bestaat het voor mij grotendeels uit alleen maar werken, werken en nog eens werken. Dinsdag is ook de dag waarop de schoonmaakster van ons kantoor onze afdeling grondig (trust me… echt heel grondig) onder handen neemt en waarop meestal het werkoverleg plaatsvindt. Dus echt zo’n dag, althans de ochtend dan, waarop je niet echt in je ritme lijkt te komen.

Het is wel de dag waarop de meeste collega’s aanwezig zijn en waarop er in de verschillende pauzes dus lekker bijgekletst kan worden. In ieder geval een dag die meestal wel vrij snel voorbij gaat. Het is ook 1 keer in de 2 weken mijn startdag als ik de maandag vrij ben geweest, wat betekent dat ik eerst mijn mailbox en poststukken check op spoeddingen.

Maar toch… als ik alle dagen van de week even snel in mijn hoofd bij langs loop, dan is dinsdag toch wel mijn minst favoriete dag van de week. Gewoon omdat het zo’n standaarddag is, niks bijzonders, gewoon een ordinary day…

10 gedachtes over “Ordinary Tuesday…

  1. Leuk dat je toch zoveel kunt schrijven over de dinsdag 😉 Ik vind de dinsdag ook zo’n dag die je niet vrij neemt, het is inderdaad een redelijk standaard dag. De dag die mijn 4-dagen werkweek breekt aan ’t einde van de dag.

  2. Ik deel je mening over de Dinsdag, al sinds de eerste dag dat ik werk heb ik een ‘hekel’ aan deze dag. Nu is het mijn vrije dag dus heb ik er geen last meer van maar snel je stukje helemaal.

Reageren mag hoor!

