Snap Shots Augustus 2013

En ook augustus is weer voorbij gevlogen… Een maand met wederom veel werken, veel zon en tussendoor nog een paar leuke uitstapjes. Kijken jullie weer mee?

fotoalbumBegin augustus kwam er een pakketje van CEWE binnen met daarin het fotoboek van onze vakantie naar Spanje. Altijd leuk om je foto’s op die manier terug te zien en nog even weer terug te denken aan die leuke tijd in Espana!

dagjedeventerZaterdag 3 augustus was het weer de hoogste tijd om in real life af te spreken met Anette. Maakten we in het verleden Zwolle onveilig, dit keer was Deventer aan de beurt en ja, het was weer een ouderwets gezellige dag waarbij we allebei erg onder de indruk zijn geraakt van het gezellige sfeertje wat er in Deventer hing. Zo erg dat we voor 15 september opnieuw in Deventer hebben afgesproken om dan samen met onze partners weer deel te nemen aan de Wijn- en Spijswandeling!

dagjefrieslandIn augustus was het gelukkig ook weer mogelijk om vrij te nemen, dus zo kon het gebeuren dat vriendlief en ik op een vrijdag richting de mooie provincie Friesland gingen waar we onder meer de pittoreske stadjes Stavoren en Hindeloopen bezochten.

instagramaugustusEn ja, ook de afgelopen maand was ik weer redelijk actief op Instagram en liet ik jullie onder meer zien dat nichtje J. en ik aan de wandel waren in Borgerswold (1), dat er weer lekker werd geluncht met collega’s bij La Dolce in Coevorden (2), dat ik een nieuwer serie heb ontdekt, de Borgias (3), dat vriendlief in de tuin bij schoonzus aan het werk was en ik vervolgens werd gebeld of ik zin had in zelfgemaakte pizza (4), dat het weer tijd werd voor een bezoekje aan de kapster waar ik helaas zowat een half uur moest wachten voor ik aan de beurt was (5) en dat ik gezellig met vriendlief op pad ging voor handel en we op de terugweg nog even door Ommen heen reden (6)…

Kortom, augustus was weer een erg gezellig maand!

En aangezien ik al weet wat er in de agenda voor september staat, weet ik haast wel zeker dat september nog leuker gaat worden!

12 gedachtes over “Snap Shots Augustus 2013

  1. Je hebt een hoop leuke dingen gedaan de afgelopen maand.
    Naast vakantie boeken maak ik ook altijd een reisverslag met daarin de leukste foto’s. Dat is ook altijd zo leuk om terug te lezen na een tijdje. Je gaat toch vergeten wat je allemaal op een dag gedaan hebt.
    Ben benieuwd wat je allemaal in de planning hebt staan voor september 🙂

  2. Wat een gezelligheid in augustus! Met al die uitjes vliegt de maand voorbij natuurlijk dus het is maar goed dat we elkaar binnenkort weer treffen 😀 Ik heb het groot op de kalender staan, tot gauw!
    Liefs Anette

Reageren mag hoor!

