Wel / niet…

september-month-owls-1Ben ik normaal of kun je me enigszins voor gek verklaren?

Ik bedoel, de mussen vallen op deze warmste dag in september sinds 1991 zowat van de daken, en ik sta gewoon vrolijk om 18.00 uur op de loopband in de sportschool! Ja, jullie lezen het goed! Deze dame heeft inderdaad vanavond gewoon weer gesport! Niet dat ze er veel zin in had, maar nu ze de flow van 3 keer in de week fitnessen te pakken heeft, vond ze dat deze warmte geen excuus was om niet te gaan!

Want ja, vanavond niet gaan, betekent waarschijnlijk (mezelf kennende…) dat het volgende week donderdag alleen maar moeilijker zou zijn om dan wel te gaan. Maar goed, ik zat natuurlijk onderweg van werk naar de sportschool nog wel steeds te dubben (sporten of misschien nog even lekker buiten zitten…) maar uiteindelijk won dan toch de sportschool!

En hoewel ik mezelf ergens best wel gek vond en het de eerste 5 minuten ook absoluut niet ging op de loopband (mede door zogenaamde pap-benen in combinatie met een kookprogramma op de televisie voor me waardoor ik mijn maag nog meer dacht te horen…), ging het de overige 45 minuten eigenlijk best wel lekker.

Eenmaal thuis overheerst dan ook gewoon het gevoel dat ik wellicht wel gek ben geweest maar dat als ik straks dan eindelijk mijn eerste streefgewicht op de weegschaal zie, dat het dan toch nog niet zo gek is geweest om er gewoon lekker tegen aan te gaan!

13 gedachtes over “Wel / niet…

  1. Heel goed bezig! Ik ben een beetje jaloers op jouw wilskracht vandaag want ondanks dat ik er ook stond, stond ik er niet met volle overtuiging. Waar ik dacht dat alleen mijn hersenen over verhit waren bleek ook mijn lichaam het niet helemaal te trekken en opgeven was bij mij vandaag een makkelijkere weg dan doorzetten.

  2. Wat goed van je! Ik ben mijn sportritme weer ff kwijt, jammer want ging lange tijd goed!
    Na de vakantie moet ik weer van mezelf. Als je sporten niet echt leuk vind, is het ook wel heel erg moeilijk om te gaan…. 😦

  3. Dan kunnen 2 gekken elkaar de hand schudden, want ik ben ook gegaan en ik begin altijd op de loopband;-) Ik heb gezweet als een gek, maar ik was thuis en de volgende ochtend erg trots op mezelf en voelde me goed! Als je eenmaal weer in dat ritme zit houd een beetje warmte ons niet tegen, chapeau meis, ben ook trots op jou!! Morgenvroeg staat er ook weer een uurtje op het program en als je vroeg gaat is het én nog niet druk én het is redelijk koel.
    Goed weekend, nog 1 week 😀

  4. Die routine is juist goed, ik heb in het verleden een aantal keer gefitnest. Zolang ik mijn routine aanhield ging dat goed. Maar idd, vanaf je eens een keertje overslaat ga je steeds gemakkelijker weer thuis blijven 🙂

Reageren mag hoor!

