Dag zomer…

zomer1Dag zomer, je kwam wat laat op gang maar toen je er eenmaal was, liet je je van je beste kant zien en hebben we optimaal van je kunnen genieten!

Dus dag korte broek (nou ja, voor mij 3/4 dan…), dag blote voetjes (ik zal jullie ook in de komende maanden goed verzorgen maar goh, wat heb ik toch een hekel aan sokken…), dag t-shirtjes (niet getreurd hoor, onder een jasje of vestje doen jullie het nog prima!), dag zonnebrandcreme (niet zozeer voor mij maar wel voor vriendlief die nogal snel kreeftachtige trekjes vertoont), dag slippertjes (ik ruil jullie eerdaags in voor pantoffeltjes…), dag bbq (hoewel je maar 2 keer bent gebruikt, weet vriendlief nu wel hoe hij je onder handen moet nemen!), dag ijsjes (eigenlijk niet eens zo gek veel gehad…), dag lekker buiten zitten lezen (straks wordt het weer opgekruld onder mijn fleecedekentje…), dag terrasjes (we verkassen nu lekker naar binnen, puh!), dag lange avonden buiten zitten (klopt eigenlijk niet, want alleen in Spanje deden we dit, thuis eigenlijk nooit…), dag stranden (ook dit klopt niet echt, want behalve de stranden van Platja d’ Aro en Egmond aan Zee, hebben we geen strand gezien maar toch…), dag ijsthee (je was al half ingeruild voor spa rood maar toch… je blijft lekker hoor!), dag aardbeitjes (wat zal ik jullie missen!) en dag gezond bruin kleurtje (wat ben ik toch ook snel een bleekscheet in de winter…)

Maarre, zon…. tegen jou zeg ik geen dag, ik wil je het liefste zo lang mogelijk bij me houden, tot aan het voorjaar van 2014! Dus zon, hou je me prettyplease gezelschap in de komende maanden?

5 gedachtes over “Dag zomer…

Reageren mag hoor!

