Hallo herfst…

herstbruiloftNu de dagen korter worden, de zon langzaam maar zeker steeds wat minder warmte geeft, de regen weer wat vaker tegen de ramen klettert, wordt het de hoogste tijd om vooruit te kijken naar de herfst!

Dus hallo mooi bruin gekleurde bomen (hopelijk laat de zon zich in de weekenden nog vaak zien zodat we heerlijk in het bos van jullie kunnen genieten!), hallo pantoffeltjes (ik moet jullie nog ophalen uit de winkel maar geloof me, we zien elkaar binnenkort!), hallo spruitjes (wat heb ik jullie toch gemist!), hallo stamppotjes en stoofpotjes (dat wordt weer lekker smullen en in het weekend weer genieten van die heerlijke geuren!), hallo mandarijntjes (zorgen jullie er voor dat ik deze winter toch wat minder snel verkouden word?), hallo griep (en dat bedoel ik dan letterlijk, ga aub mijn neusje voorbij!), hallo kaarsjes (hoewel vriendlief niet zo van jullie is gecharmeerd, zullen jullie toch weer lekker gaan branden hoor!), hallo fleecedekentje (hou je me weer lekker warm terwijl ik geniet van een goed boek of film?), hallo filmavondjes (als iemand nog tips heeft, dan hoor ik het graag!), hallo jasjes en vestjes (wat ben ik blij dat ik jullie weer uit de kast kan halen, eindelijk weer wat meer verhullende kleding…), hallo winterjas (eigenlijk wil ik je inruilen voor een nieuw exemplaar maar als ik niks kan vinden, hou je me dan toch weer lekker warm?), hallo heerlijke bekertje warme melk (hoewel je helaas wat minder frequent gedronken zal worden, omdat ik anders weer te veel zuivel binnen krijg…), hallo sjaaltjes (sinds ik jullie vorig jaar heb ontdekt, ben ik helemaal fan van jullie geworden!), hallo paddenstoelen (zal het dit jaar opnieuw lukken om een van jullie op de foto te krijgen?), hallo pompoenen (wat zorgen jullie toch altijd voor wat kleur in huis!) en vooral hallo Oostenrijk (wat kijk ik er toch naar uit om weer van al je moois te genieten!)

Kortom, zonder al teveel regen kan ik best wel van de herfst genieten!

14 gedachtes over “Hallo herfst…

  1. Ik ben meer van de lange lichte dagen met veel zon, maar daar kijk ik na de herfst en winter des te meer naar uit weer. En in de herfst kaarsjes aan en leuke series en films kijken is ook erg fijn. Ik heb al nieuwe pantoffels gekocht, haha. Lekker warm!

  2. Ach ja, elk seizoen heeft zo z’n charme hè. Qua natuur is het wel prachtig met al die kleuren en die pantoffels heb ik tevoorschijn gehaald 😉 Zo met het zonnetje erbij is het lekker, maar die regen… die mag van mij wel wegblijven hoor.

    Een fijn weekend!

  3. Hallo herfst, met je nazomerse dagen. De zonsondergang die de hemel alle kleuren van de regenboog geeft. Hallo herfst met je zachte temperaturen die mij heerlijke buiten ritjes met het paard laat maken. Hallo herfst. Als je zo blijft dan ben je meer dan welkom 🙂

Reageren mag hoor!

