Stom… #2

stomDeze week eens geen happy list maar dingen wat gewoon stom is. Stom in de zin van onbegrijpelijk, absurd, raar, vreemd, apart, onwerkelijk etc. Kortom, stom omdat het gewoon stom is!

Het is stom dat:

* er een nieuw datingshow schijnt te komen waarbij de kandidaten naakt door het beeld heen huppelen op zoek naar een nieuwe lover!

* Reinout Oerlemans beweert dat bovengenoemde datingshow niet ranzig zou zijn!

* het nieuwe nummer van Miss Montreal zo irritant in je hoofd blijft hangen!

* de NS nu al hun dienstregeling aanpast terwijl er nog helemaal niks aan de hand is!

* ik de hele week toch alweer de nodige cappuccino’s heb gedronken op mijn werk terwijl ik ze daar niet eens echt lekker vind!

* de weekenden net zo snel voorbij vliegen als de weken!

* dat een vent in Cuijk gewoon 8 jaar lang zijn gang heeft kunnen gaan om jonge meisjes op wat voor manier dan ook te misbruiken!

* ik mijn leeszin om onverklaarbare redenen sinds twee weekjes een beetje kwijt ben terwijl mijn nog te lezen lijst alleen maar groter wordt!

* mijn vader steeds beter wordt in Mindfeud waardoor de kans steeds groter wordt dat ik een keer een potje ga verliezen! (wat inmiddels dus ook is gebeurd…)

* bijslapen in het weekend geen effect zou hebben want wanneer moet ik dat dan doen?

Wat vond jij stom deze week?

20 gedachtes over “Stom… #2

  1. Ik vind die zaak in Cuijk ook stom!!!
    Ik vind het stom dat het buiten koud is en ik dus weer de verwarming aan moet zetten.
    Verder had ik best een leuke week, maar dat kun je morgen allemaal weer lezen!!!

  2. Het weer van gisteren vond ik stom. En het feit dat ik me zo druk maak over volgende week. Voor de rest was het wel een prima weekje. (Enne: me druk maken over wat in de kranten staat, doe ik allang niet meer, ik heb genoeg aan mijn eigen leven + dat wat ik meemaak op de praktijk…)

  3. Ik vind het stom dat bijna niemand aangifte durft te doen in de zaak van die man uit Cuijk.
    Al die afval programma’s vind ik ook stom. Nu worden ze geholpen, maar als het afgelopen is dan moeten ze het zelf weer uitzoeken. Hoeveel zouden dan nog zo fanatiek zijn?

    • De meesten zijn binnen no time weer behoorlijk aangekomen… Ook wel logisch, want wie heeft er nu tijd om elke dag een paar uur te sporten als je gewoon moet werken en/of een gezin hebt?

  4. Dat is iets gekocht heb bij Baby-dump waar ik 100km voor gereden heb, het product helemaal niet klopt ook op de webshop staat het helemaal fout en heb ze een e-mail gestuurd, echt heel stom!! Haha 🙂

  5. Ik vind het stom dat mijn vakantie alweer is afgelopen, dat het sinds we de gordijnen open hebben al regent en dat ik net een heel spannend boek uit heb en er nog geen datum is wanneer het vervolg uit zal komen..! Het gaat om Slaap van Lars Kepler, echt een aanrader!!
    Ook vind ik het stom dat het nog zo lang duurt voor er een nieuwe Wie is de Mol komt, maar wat wel leuk is, dat vanavond de eerste live show van start gaat van SYTYCD 😀
    Fijne zondag meis
    xxx

Reageren mag hoor!

