Lazy Sunday…

keep-calm-and-enjoy-lazy-sundayHebben jullie je extra uurtjes dankzij het begin van de wintertijd een beetje nuttig gebruikt? Of heb je dit uurtje gewoon heerlijk in dromenland doorgebracht? Ik moet zeggen dat ik het altijd wel lekker vind om wakker te worden en dan te zien dat het dus nog maar 9 uur is in plaats van 10. Ja, in huize B. wordt op zondag normaal gesproken wat uitgeslapen, het is tenslotte de enige dag van de week dat het kan maar soms vind ik het ook wel zonde hoor om op die manier de ochtend al kwijt te zijn maar goed… vandaag hadden we er in ieder geval voordeel van!

Dus heerlijk relax ontbeten terwijl we ondertussen naar de voorbeschouwing van de formule 1 race in India zaten te kijken (race is inmiddels gestart en onze favoriet Vettel ligt op koers voor zijn 4e wereldtitel op rij ,nog beter, hij heeft zojuist de titel gepakt! joehoe!) en een beetje zaten te keuvelen over wat we de rest van de dag nu eens zouden kunnen gaan doen. Ik wilde heel graag naar het bos en hoewel het hier best wel meevalt met het weer, althans, af en toe regent het wat, is het nu niet bepaald echt weer voor een lekkere boswandeling. Maar wat dan wel? Natuurlijk ligt er nog een stapel tijdschriften te wachten om eindelijk gelezen te worden, net als mijn boek wat zich net in een hele spannende fase bevindt, en ja, ik zou deze dag natuurlijk ook kunnen gaan gebruiken om eindelijk de tijd te nemen om wat series te kijken maar… nu komt het… ik hou er niet zo van om de hele dag binnen te moeten zitten! Ik word daar altijd een beetje onrustig van, komt waarschijnlijk omdat ik doordeweeks al zoveel tijd binnenskamers moet doorbrengen dat ik er in het weekend graag op uittrek en hoewel ik zaterdag al een groot deel van de dag op pad was (kapper, boodschappen, kadootje shoppen), wil ik er op zondag ook graag even uit.

Dus stelde vriendlief voor om even naar Assen te gaan want daar schijnt een grote rommelmarkt te zijn in de TT-hallen, dus tuffen we zo even die kant op. Misschien kan ik er nog een paar leuke kook- of reisboeken op de kop tikken…

Jullie nog leuke plannen voor deze druilerige herfstdag?

11 gedachtes over “Lazy Sunday…

  1. Wij gaan de herfstvakantie afsluiten met een bioscoopje… En ook hier waren we vroeg op vanmorgen.. Wakker is wakker dus ja of het nu 10, 9 of 8 uur is… we gaan er dan gewoon uit. Fijne zondag!

  2. Ik ben één van die mensen die vannacht een uur extra hebben moeten werken, dus ik was blij om vanmorgen mijn bed in te kunnen. Het was gelukkig mijn laatste nacht, dus nu lekker rommelen in huis en tussendoor schaatsen kijken.

Reageren mag hoor!

