Snap Shots Oktober 2013

En opnieuw is er weer een maand voorbij! Ongelooflijk hoe snel de dagen voorbij vliegen en dat terwijl oktober voor het grootste deel gewoon uit werken, werken en nog eens werken bestond.

Gelukkig was er tussendoor nog wel wat ruimte om wat leuks te doen, dus kijken jullie weer mee?

Oktober_2013Direct op de 1e dag van oktober ging ik gezellig met mams naar Groningen om lekker te shoppen en te lunchen bij de V&D en kwam ik onder meer thuis met een nieuwe zwarte wollen winterjas en een lange zwarte vest met bijpassend sjaaltje (al zeg ik het zelf…)

Ontdekten we, voor ons tenminste, een nieuwe winkel, namelijk Sostrene en Gene, een leuke winkel vol met allerlei leuke hebbedingetjes…

Helaas kon ik in Groningen nergens een leuke tas vinden, maar gelukkig slaagde ik vrij snel daarna al in Veendam voor een zogenaamde Twin-Bag, oftewel een ‘grote’ tas met een ‘mini’ tasje er nog weer in. Ben er in ieder geval erg blij mee!

Om nog even in de vakantiesfeer te blijven, gingen we gezellig met vrienden, in het kader van de Mediterrane Weken van de ANWB, uit eten bij Moro in Groningen. Een super leuk Spaans-Argentijns restaurant waar we heerlijk hebben genoten van een 3-gangen menu.

Onder het mom van het is net geen lekker weer om naar het bos te gaan, ging ik gezellig met vriendlief mee naar 2 antiek c.q. rommelmarkten. Eentje was in Leer bij onze Oosterburen, een niet al te grote antiekmarkt waar we in ieder geval nog even de tijd hadden voor een kop koffie met een apfelstrudel en de andere was een rommelmarkt in de TT-hallen in Assen…

Kwam ik er achter dat we nu ook eindelijk in Veendam 24Kitchen kunnen ontvangen en zit ik weer regelmatig voor de buis te watertanden van alle lekkere dingen die Jamie Oliver ons voorschotelt…

Kocht ik bij de Axtion alvast een agenda voor volgend jaar en lagen er ook zomaar weer wat notitieboekjes en een dienblad in mijn mandje…

Kon ik de verleiding van Tony’s maar moeilijk weerstaan en kocht ik de pure variant om uit te proberen. Eerlijk is eerlijk, hij is lekker!

Trakteerde ik mezelf op het nieuwe kookboek Koken met Karin, deel 2, oftewel koken zonder pakjes (hierover later nog meer…)

En reden we vorige week nog een rondje door het Drentse landschap waarbij we onder meer door Nooitgedacht kwamen…

Oktober sloten we af met ons jaarlijks personeelsfeestje, dit jaar georganiseerd door mijn eigen afdeling en kozen we voor een zogenaamde Moordspel waarbij ik met verve de rol van de treurige overspelige weduwe op me nam en nee, voor zover ik weet zijn hier geen foto’s van!

En nu dus alweer november… en ook daar staan weer een paar leuke dingen gepland! Zo ga ik morgen weer met vriendinnetje D. naar hotel Sanadome voor ons jaarlijkse baddersessie! Heerlijk!

15 gedachtes over “Snap Shots Oktober 2013

  1. Ondanks het vele werken dus toch nog veel leuke dingen gedaan. De Action is een geweldige winkel hè? Er blijft altijd wel iets aan je vingers plakken… Ik noteer werkelijk alles digitaal, ik leef op de apps Pocket Informant en Evernote. Altijd fijn bij me op de iPhone, iPad of computer. Ideaal!!!

  2. Ik heb mijn leven lang gedacht dat Groningen saai was met veel aardappelvelden en – enfin, dat het niet echt iets bijzonders was. Totdat ik er vorig jaar voor het eerst kwam. Ik ben helemaal om nu. Wat een geweldige stad is het!!! Heerlijk. Ik kom er jammer genoeg niet al te vaak maar het is elke keer genieten daar. Ben benieuwd naar het kookboek.

    • Groningen is inderdaad een erg leuke stad, ik kom er dan ook regelmatig. Maar verder vind ik het hier in het noorden, vooral nu in de herfst/winter, vaak best wel een saaie bedoening hoor!

Reageren mag hoor!

