Foto-opdracht #2…

veendamEen nieuwe maand, dus tijd voor een nieuwe foto-opdracht!

Dit keer zet ik mijn eigen woonplaats, Veendam, in de schijnwerpers! Dus ben je altijd al benieuwd geweest wat er in Veendam zoal te beleven is, welke winkels er bv zijn, hoe mijn lagere school er uit zag of wil je iets totaal anders zien van Veendam, zeg het maar en ik leg het weer voor je vast op de gevoelige plaat!

7 gedachtes over “Foto-opdracht #2…

  1. Een foto van de mooiste boom bij jullie 🙂 Er zijn met de laatste storm in het land weer zoveel gesneuveld helaas…heb iets met bomen, vraag me niet waarom haha

  2. Hmm dacht dat ik een reactie achterliet . .heb iedere keer ruzie met t wachtwoord. Ik ben 1 x in Veendam geweest, jaar of 10 geleden. Ik zou zeggen, trek naar buiten en maak ns foto’s van iets dat typisch Veendams is

Reageren mag hoor!

