Rainy sunday…

rainysundaysTerwijl vriendlief zich langzaam maar zeker gereed maakt om naar zijn wedstrijd te vertrekken, zit ik me te bedenken wat ik in de komende uren eens zal gaan doen…

Wordt het een grondige schoonmaakbeurt voor de badkamer, nadat ik eerst zelf heb genoten van een uitgebreide douche inclusief maskertje/scrubzout? Misschien zelfs wel haartjes verven of is het mogelijk om dat nog een weekje uit te stellen omdat ik er eigenlijk (nog) geen zin in heb om dit nu te doen?

Of ga ik voor project B, namelijk het opruimen van de gang en misschien als ik in een hele overmoedige bui ben ook nog een deel van de slaapkamer?

Of is toch het feit dat ik nog maar een paar hoofdstukken hoef in Glashard om vervolgens in een nieuw boek te kunnen beginnen, aantrekkelijker? Misschien zelfs een paar tijdschriften want die liggen ook alweer aardig te verstoffen in de tijdschriftenbak…

In het verlengde van het opruimen is het misschien ook wel zo handig om eens grondig door mijn verzameling losse recepten te gaan neuzen, want laten we wel wezen, ik scheur dan wel heel veel recepten uit allerlei gratis supermarkttijdschriften maar meer dan de helft wordt nooit gemaakt of is eens gemaakt en viel toch niet zo in de smaak, dus daar eens een goede schifting in maken, is misschien ook weleens handig…

En aangezien we vanavond nog naar paps en mams gaan om lootjes te trekken voor kerst is het natuurlijk ook wel handig om eens bij mezelf te rade te gaan wat ik nu eigenlijk graag zou willen hebben…

Nou ja, laat ik eerst maar eens onder de douche springen want een complete pyamadag is nu niet bepaald mijn ding, zelfs een ochtend zoals nu komt eigenlijk maar heel weinig voor, het voelt op de een of andere manier alsof mijn dag nog niet echt is begonnen terwijl de ochtend ergens al op zijn einde loopt…

Wat zijn jullie plannen voor deze rainy Sunday?

15 gedachtes over “Rainy sunday…

  1. Ik heb gisteren een trainingsdag van mijn werk gehad, dus alles wat ik normaal doe op de zaterdag qua huishouden en bloggen, moet ik nu op zondag doen. Dus dat ga ik maar doen. 😉

  2. Hier geen regen Wanda . Wij hebben er een heerlijke wandeling opzitten en verder ga ik niks doen , nou ja niks . Ik ben deze week jarig dus daar moet over nagedacht worden .
    Maak er een mooie en nuttige dag van .
    Liefs Lia

  3. Weinig plannen, we hebben lootjes getrokken voor de kerst en ik heb heerlijk met een kopje thee, Yara, een dekentje en CSI op de bank gezeten. Zo weer lekker mee verder 😉

  4. Hola! Vanmorgen was ik redelijk vroeg uit de veren, lekker ontbeten en toen naar de sportschool. Eenmaal thuis onder de douche, aankleden, stofzuiger door het huis en toen stond de visite al op de stoep. Zojuist nog een wasje opgehangen en een rondje met de honden gedaan en nu is het vooral relaxen en me straks installeren op de bank voor de halve finale van So You Think!
    Liefs vanuit een droog Brabant
    ps you’ve got mail 😀

  5. Ik heb tot 12 uur in pyjama op bed gelegen en in de hobbykamer gefröbeld. Daarna even naar de stad geweest, rondgelopen hier in een groot DHZ zaak en bij mijn vriendin geweest. Bij de Indo lekkere hapjes gehaald en die als avondeten gegeten 🙂
    lekkere zondag dus !

  6. Juist als je denkt dat je veel tijd hebt gaat het soms helemaal snel he? Ik ken dat wel. Een pyjamadag doe ik eigenlijk ook nooit. Weet niet waarom. Je weet maar nooit wie er onverwacht voor je neus kan staan, ik denk dat het zoiets is!

Reageren mag hoor!

