Bucketlist november gehaald of niet?

bucketlist1Zit ik eigenlijk al 2 dagen na te denken over een volgende blog, bedenk ik me ineens dat ik iets geroepen heb over dingen die ik echt wilde gaan doen in november, mijn zogenaamde Bucketlist, en dan is het natuurlijk wel zo netjes van me om jullie op de hoogte te houden van hoe goed dat al dan niet is gelukt…

Nou, eens zien, wat stond er ook alweer op…

1. mijn 2e streefgewicht behalen, hiervoor moet ik dan nog 1,7 kilo weg zien te werken… Eh… vanochtend nog op de weegschaal gestaan en het is helaas 1,9 kilo die ik nu nog moet wegpoetsen. Krijg je van al die pepernoten en speculaasstaven…

2. foto’s maken waardoor jullie een goed beeld zullen krijgen van wat Veendam zoal te bieden heeft… Nou, ik ben hiervoor wel al op pad geweest maar het is nog niet af, d’r ontbreekt nog wat en ik hoop eigenlijk dat het de komende maand wel gaat lukken omdat er dan van alles in Veendam te doen is, waardoor het er een stuk beter uit zal zien dan op de ietwat regenachtige foto’s die ik tot nu toe heb…

3. mijn boekenlijst 2013 bijwerken zodat ik eindelijk weet hoeveel boeken ik tot nu toe precies hebt gelezen dit jaar… Jaja, deze kan ik volledig afstrepen en jullie melden dat ik er tot nu toe 52 heb gelezen! Had van tevoren niet echt een getal in gedachten maar vind dit toch wel een leuke score…

4. 3 boeken uitlezen, om te beginnen met Zomernacht van Kristin Hannah… En weer eentje die is behaald! Heb er zelfs 5 gelezen, namelijk De Bibliothecaresse van Auschwitz, Zomernacht, Waar is Bernadette, Glashard en In eigen hand waarbij vooral De Bibliothecaresse wel indruk heeft gemaakt…

5. 2 keer per week de sportschool van binnen goed onder de loep te nemen (anders wordt doel 1 nooit behaald!) Nou, het feit dat doel 1 niet is behaald komt natuurlijk mede doordat doel 5 niet is behaald! Mijn excuus hiervoor: eh… druk met autootjes kijken, te snotterig en oh ja, de zin was ook even ver te zoeken…

6. gerechten maken uit mijn nieuwe kookboek Koken zonder Pakjes (note voor mezelf: pakjes gewoon niet meer kopen, ook al zijn ze ergens in de  aanbieding…) Ook deze kan ik doorstrepen want zowel de goulashsoep als de stamppot spruitjes zijn gemaakt en beiden vielen goed in de smaak in huize B.

7. in het verlengde hiervan: goulashsoep en stoofpotje maken… stoofpotje… tja… die schuiven we nog even door…

8. resterende afleveringen van The Killing gaan bekijken… een hele dikke oeps… was gewoon vergeten dat ik deze ook had genoemd, dus nee, niks van terechtgekomen…

9. opruimen (zowel van de ‘troep’ in de gang als op de slaapkamer…) Ja en nee, althans, ik heb dingen opgeruimd maar wel met het gevolg dat er weer nieuwe stapels klaar liggen om verder opgeruimd te worden… Volgens mij komt er gewoon nooit een einde aan tenzij die kaboutertjes ons huis eens weten te vinden!

10. me time inlassen! Heel belangrijk maar op die ene avond dat ik heerlijk aan het tutten was met maskertjes en scubjes na, is het er niet echt van gekomen. Of telt het ook dat ik moederziel alleen op de bank heb liggen te snotteren? Nou ja, hoe dan ook… te druk met van alles en nog wat om hier echt tijd voor vrij te maken. Schuiven we, gok ik, maar door naar januari…

Al met al een zozo score, voor december heb ik maar geen Bucketlist opgesteld. Ik laat het deze maand maar gewoon over me heen komen… just go with the flow!

10 gedachtes over “Bucketlist november gehaald of niet?

  1. Punt drie!! Jeetje wat een hoop boeken.
    Ik heb op mijn blog een pagina gemaakt. Iedere keer als ik een boek uit heb vul ik hem aan. Zo heb ik voor mijzelf een mooi overzicht wat ik allemaal al gelezen heb 🙂

  2. Nou ik vind dat je best een hoop gedaan hebt. Als je alles gedaan zou hebben is het ook maar saai toch? 😉 Ik vind boeken lezen heerlijk, ik gebruik Goodreads om bij te houden wat ik heb gelezen. Heel fijn en ik ontdek op die manier ook veel nieuwe boeken!

  3. Oh herkenbaar hoor. Ik neem me ook altijd van alles voor en puntje bij paaltje heb ik er geen zin in. Ik wilde vandaag ook zoveel doen en dan zit ik de halve dag achter dropbox bestanden te delen .. weg vrije tijd :0

    gr Elise

Reageren mag hoor!

