Everybody loves…

Ik durf het haast niet te bekennen, ik die in het verleden zo neerbuigend deed over programma’s als Oh oh Cherso en Barbie nog wat en me werkelijk waar afvroeg waarom er mensen naar keken en of ik dan een steekje los had door het niet leuk te vinden of dat er bij mijn medemensen iets aan scheelde…

Ik, die uberhaupt maar bar weinig tv kijk en nog steeds roep dat er niks op tv is en dat ik mijn tijd wel beter kan besteden (lees: achter de pc… ahum, is dat zoveel beter dan?), diezelfde ik zit op maandagavond half 9 voor de buis!

En niet omdat het dan tijd is voor MacDreamy en consorten maar nee, omdat er dan zo’n andere Haagse joch op zoek is naar de liefde! Over wie ik het dan heb? Over Joey, ooit ook lid van de Oh Oh Cherso bende en volgens mij ook wel bekend als Matsu Matsu, die nu met behulp van zijn vrienden, Tony (ook van Oh Oh Cherso) en nog iemand, en zijn moeder en zus de liefde van zijn leven zoekt op party-eiland Ibiza.

still_everybodyjoeyWaarom ik het dan zo leuk vind? Al sla je me dood, ik heb werkelijk waar geen idee, ooit ben ik er, tijdens het zappen, in verzeild geraakt en blijven hangen en sindsdien volg ik het. Zo, het hoge woord is eruit!

Het is echt niet zo dat ik alleen maar met plaatsvervangende schaamte zit te kijken, het is ook niet zo dat ik compleet in een deuk lig om allerlei domme uitspraken, het is zeker niet zo dat er veel diepgaande gesprekken worden gevoerd (het enige wat je Joey hoort zeggen, is dat ie zo ontzettend hitsig wordt met al die vrouwtjes om hem heen…) en toch… ik wil gewoon weten welke meid hij uiteindelijk kiest!

Maar vertel: hebben jullie ook zo’n programma waar je normaal nooit naar zou kijken maar nu opeens wel?

16 gedachtes over “Everybody loves…

  1. Ik heb toen opeens een bui gehad dat ik die Barbie-gebeuren ging kijken. Eerst dat ze ging trouwen, toen de baby, toen verhuizen en uiteindelijk op vakantie. Die laatste die heb ik nooit afgekeken. Toen was ik er opeens klaar mee.

  2. Ik vond As The World Turns geweldig. Moest bijna huilen toen het van de buis gehaald werd. Ja echt! En een jaar of wat geleden vond ik De Gouden Kooi fantastisch. Het was ZO grof en ranzig dat ik er eindeloos naar kon kijken! Op dit moment heb ik eigenlijk niets dat ik volg hoewel er binnenkort wel iets schijnt te komen waarbij mensen op een onbewoond eiland gedropt worden en vanaf het begin moeten zien te overleven, dus zelf voedsel zoeken, bed maken en dat soort dingen. Dat lijkt me wel weer lollig!

    • As The World Turns keek mijn moeder altijd dus dan keek ik altijd verplicht mee… was inderdaad nog wel leuk om te zien, er gebeurde tenminste meer dan bij The Bold…

  3. Dat soort programma’s zijn niks voor mij hahaha. Kijk sowieso weinig ‘foute’ programma’s. Wel kijk ik tegenwoordig Dokter Deen, terwijl ik dacht dat ik daar echt niks aan vond!

  4. Ik heb het ook een paar keer gezien, en als het eenmaal opstaat blijft het aanstaan. 😉
    Maar net als gister heb ik er weer totaal niet aan gedacht om te kijken.
    Soms zijn het leuke programma’s om ff je gedachten op nul te zetten. Ik heb wel eens een aflevering gezien van Barbie, van Oh oh Cherso, Roy Donders, …. maar het bleef bij een paar.

  5. Ik heb zo’n 25 jaar ATWT gevolgd en daar schaamde ik me niet voor haha. Ik heb een tijd zeer intensief de Kardasians gevolgd; oeps! hihi En Kendra Wilson (playboy-girl), kwam er laatst achter dat Fox een nieuwe serie uitvolgt en tja, kon het niet laten toch weer te gaan kijken. Dan wil ik ook weten hoe het haar nu vergaat…Ik kijk dan weer niet naar programma’s al GTST en Boer zoekt vrouw. En heul vroeger was ik dus een Dynasty fan (geen Dallas!). Genoeg opgebiecht? hihihi

  6. Whahaha, echt niet dat ik dat kijk… Programma’s moeten voor mij echt inhoud hebben. Vandaar dat ik ook meestal eigen downloads of Netflix kijk. Geen reclame en lekker zelf beslissen wat en wanneer…

Reageren mag hoor!

