Happy Weeklist… #7

Happy_Week_ListHet is weer eens tijd om stil te staan bij de kleine dingetjes waar ik o zo blij van kan worden!

* geen sneeuw…

* geen vooruitzichten op sneeuw…

* leuk gevulde agenda…

* eindelijk weer een afspraak met vriendinnetje A….

* 1e ontmoeting met blogvriendinnetje L….

* met nichtje J. naar de pizzeria en naar Jeans…

* afspraak om bakkie te doen bij vrienden…

* mijn nieuwe bolide…

* de heerlijke stamppotten van vriendlief…

* vakantievoorpret…

* Wie is de Mol?

* de sportflow weer te pakken te hebben…

* nieuwe gerechten uitproberen…

* eindelijk weer eens overzicht op mijn werkstapel te hebben…

* The Blacklist…

* mijn Bucketlist…

* nieuwe vakantiedagen…

Waar werden jullie afgelopen week heel erg blij van?

Fijn weekend!

17 gedachtes over “Happy Weeklist… #7

  1. Ja, die eerste twee punten! Heerlijk, vind ik ook! En verder ben ik blij dat mijn kat weer beter is, ook ik zit in een lekker sportflow (binnenkort maar weer eens een blog daarover) en ik ben blij dat we weer richting het voorjaar gaan!

  2. Oh leuk idee. Hmm, die sneeuwvrije wegen zeer zeker. Het vooruitzicht op de pret echo van m’n dochter, even rust aan m’n hoofd aankomende week en misschien beter slaepn ?

    fijn weekend, Elise

  3. Het is wel een lijst waar je haast u tegen zeg, en dat is heel erg fijn 🙂 mooie fijne dingen, en een nieuwe bolide, jee dat is SUPER fijn!
    Ik was deze week dankbaar voor de zon en een paar mooie (blog) dagen 🙂

Reageren mag hoor!

