It’s o so beautiful…

Tja, wat doe je als je vrij bent en er ligt (helaas nog steeds…) van dat witte spul buiten? Precies, dan neme je je camera bij de hand en gaat er op uit!

Hoewel… het was wel een gecombineerd loopje, want zo ging ik direct even geld pinnen (ja, ik pin nog weleens keiharde cash uit de muur…) en boodschappen doen maar daarvoor en daarna was er voldoende tijd om even te genieten van die oh zo mooie winterse plaatjes… Nou ja, genieten is een groot woord want ik stond met beide voetjes in een vies nat prutje waardoor ik de rest van de middag last had van koude voetjes maar zoals gezegd, ik deed het allemaal voor jullie! Jullie die nog geen sneeuw dit jaar hebben gezien en waar ik dus best een beetje jaloers op ben…

winterinveendam1

Vlakbij het centrum is een hertenkamp en dat leende zich natuurlijk uitstekend voor een paar mooie foto’s!

winterinveendam

En ja, het zag er best wel leuk uit, al zeg ik het zelf, maar doe mij toch maar de lente hoor!

17 gedachtes over “It’s o so beautiful…

  1. Goh, wat je allemaal al niet over hebt voor je medebloggers 😉 Prachtige plaatjes hoor! En een strakblauwe lucht. Beter dan dat kwakkel-/regenachtige weer hier. Ach, ’t is ook nooit goed hè, haha. Leuk gedaan met die collages. Doe je dat met een speciaal programma?

    Een fijne dag!

Reageren mag hoor!

