Snap Shots Januari 2014

Waar ik normaal altijd na de feestdagen ergens het gevoel heb in een ‘zwart’ gat te zijn beland en duurt het voor mijn gevoel nog maaaaanden voor het lente is, kan ik dit jaar in alle eerlijkheid zeggen dat ik best wel heb genoten van deze januari én dat ondanks de sneeuw die we hier in het noorden toch wel hebben gehad (en wat er her en der nog steeds ligt…)

Benieuwd wat ik zoal heb uitgespookt? Kijk maar mee!

jan1

1. Natuurlijk moest er een nieuwe zelfgemaakte bureaukalender voor op mijn werk komen zodat ik nog een heel jaar kan nagenieten van al het leuks wat we vorig jaar hebben gedaan. Deze foto is gemaakt bij de Sagrada Familia in helaas een regenachtige Barcelona (april 2013).

2. Kreeg ik het nieuwe kookboek en dagboek van Bodieboost toegestuurd om te reviewen (wat ik binnenkort echt even zal gaan doen!)

3. Direct na oud&nieuw was ik een paar dagen vrij, dus begon ik goed met een paar intensieve fitnesssessies!

4. Gingen we overdag naar de verjaardag van Jim (neefje van vriendlief) voor zijn 20e verjaardag en bleven we gezellig overheerlijke zelfgemaakte pizza eten…

jan2

5. Bezochten vriendlief en ik het Landesmuseum in Emden waar we heel wat wijzer werden over het wel en wee in Noord-Duitsland…

jan3

6. Zoals gebruikelijk stond januari ook weer bol van het overwerken en heb ik inmiddels al heel wat extra uurtjes weer staan…

7. Trakteerde ik mezelf op Lady Million van Paco Rabanne, toch wel 1 van mijn favoriete geurtjes…

8. Was er eindelijk tijd om Hangover 2 te kijken…

9. En startte het nieuwe seizoen van Wie is de Mol waardoor ik standaard op donderdag tussen 20.30 en 21.30 uur onbereikbaar ben!

jan410. Stond er (eindelijk) een afspraak gepland met (blog)vriendinnetjes A en L en gingen we gezellig naar de musical Flashdance in Den Bosch waarbij vriendinnetje A. zo lief was om met mij een hotelkamer te delen (is voor mij natuurlijk wel een stukje rijden…) zodat we ook de volgende dag nog lekker Den Bosch in zijn gedoken nadat we eerst heerlijk hadden ontbeten bij Eetbar Dit…

jan511. Stond ook het jaarlijkse uitje met nichtje J. naar de voorstelling van Jeans weer op de planning en traditiegetrouw gaan we vantevoren dan eerst even een lekkere pizza eten…

jan612 & 13 Mocht ik eindelijk vrijuit babbelen over potentiële vakantiebestemmingen voor dit jaar (vriendlief en ik hebben een stilzwijgend afspraak dat ik er niet al in november/december over begin te ‘zeuren’…)

14. Boekten we zelfs al een huisje voor de 1e week van onze vakantie! Nieuwsgierig waarheen? Binnenkort volgt er meer info!

15. Gingen we gezellig op visite bij vrienden die een nogal fors uitgevallen Bull Mastif hebben…

jan716. En zoals gezegd konden we hier in het noorden afgelopen week ‘genieten’ van de winter! En ach, ik heb er tot nu toe weinig last van gehad (’s maandags met de gladheid had ik mijn parttimedag) dus so far so good!

Ik riep 2014 uit tot het jaar van Genieten en dat is in ieder geval in januari goed gelukt!

Op naar februari!

20 gedachtes over “Snap Shots Januari 2014

  1. Ik snap het wel hoor, je hebt zo te zien niet eens tijd gehad om in een gat te vallen en nu zal deze wel bevroren zijn hihi
    En wat is het toch een heerlijk luchtje hè! Heel erg leuk overzicht en de sneeuw foto’s blijf ik erg mooi vinden.

    Benieuwd wat februari jou gaat brengen! 🙂

  2. Oh, over 29 dagen begint de meteorologische lente en de voorspellingen zijn dat we geen winters weer meer krijgen. Hier is op 1 bui natte sneeuw na geen vlok gevallen. Ik vind het helemaal prima!!!
    Zo te zien heb je weer gezellige dingen gedaan. Leuk!!!

  3. Ooo wat weer een mooie logje , met een mooi verslag en foto’s
    Ik ben jaloers op jou winter foto’s , we hebben hier in Kerkrade geen sneeuw gehad
    Ben benieuwd waar jullie op vakantie gaan dit jaar
    Ik wens jou een heel fijn weekend

    Liefs Gerda

  4. Mooi foto-overzicht van deze maand. Leuk dat jullie al één weekje vakantie hebben geboekt. Ben benieuwd waar naar toe! En ik zat gisteravond ook weer voor de buis. ‘Mijn’ mol zit er nog steeds in 😉

    Een fijn weekend!
    liefs Insoon

Reageren mag hoor!

