Happy weeklist… #8

Happy_Week_List* dat de winter alweer voorbij is…

* leuke afspraken met vriendinnen, waaronder dagjes Fontana…

* dinerdate met vrienden…

* afspraak met vriendinnetje T. om te gaan high-teaen bij Bagels & Beans, dus kan straks wat afstrepen van mijn Bucketlist!

* Olympische Spelen, dus de komende tijd lekker veel sport kijken en duimen voor Sven!

* voor mezelf eindelijk een belangrijke knoop doorgehakt, binnenkort hopelijk meer nieuws!

* boekje ANWB Extra Balaton, niet meer leverbaar, alsnog goedkoop op de kop getikt…

* dat het ’s ochtends alweer eerder licht is…

* dat het ’s middags weer langer licht is…

* een lekker lang weekend van maar liefst 4 dagen!

* weekendje weg met vriendlief en ouders voor mijn 40e verjaardag!

En waar werden/worden jullie zo blij van?

13 gedachtes over “Happy weeklist… #8

  1. Wat een fijne happy lijst! 🙂
    En wat goed dat je voor jezelf zo’n belangrijke knoop door hebt gehakt, dat moet vast opluchten. Althans, dat hoop ik voor je 😉

    Waar ik happy van wordt? Dat ik afgelopen maandag iets meegemaakt heb waarvan ik dacht dat ik het nooit mee zou maken en dat ik as zaterdag mijn verjaardag vier met lieve vrienden en familie om vervolgens zondag de uitzending te gaan bekijken van altijd Jong 🙂 Een hele happy week hier!

    • Dat de knoop is doorgehakt voor mezelf is wel een opluchting, nu ook zorgen dat het echt door gaat… maar daar ga ik stiekem wel van uit hoor!
      We zijn er dit weekend niet maar zal maandag eens kijken of ik het via uitzending gemist kan achterhalen!

  2. Dat we geen winter hebben gehad en dat het gewoon heerlijk buiten is. Dat ik straks weer oma wordt, ik bijna af ben van mijn over vermoeidheid en hopelijk ook de migraine ..

    gr Elise

  3. Wat een leuk lijstje.. en inderdaad allemaal dingen om blij van te worden. Ik vind het ook fijn dat we (nog) geen winter hebben gehad, het ’s avonds langer licht blijft en heb ook zin in de OS.
    Ik ben benieuwd naar de knoop die je hebt doorgehakt en dit weekend dus lekker weg met je vriend en ouders? Heel veel plezier en lekker genieten van je lange weekend!

    liefs Insoon

  4. Lekker zo’n lang weekend! En Bagels & Beans, jumm!
    Ik vind het ook super fijn dat het langer licht is en vroeger licht. En dat de sneeuw mijn stadje tot nu toe heeft overgeslagen en deze hele winter waarschijnlijk niet meer komt 😉

Reageren mag hoor!

