Uitslag gastenonderzoek…

Landal Dwergter Sand 2Bedankt voor uw deelname aan het gastenonderzoek.

U bent ‘Gezellig Lime’

U geniet altijd met volle teugen van uw vakantie. Gezelligheid, ontspanning en tot rust komen, daar draait het tijdens uw vakantie om. Daarvoor hoeft u helemaal niet al te ver weg. Een vakantie op een bungalowpark met partner of gezin past bij u.

Nou, nou, vul je eventjes een paar vragen in over het park, in ons geval Landal Dwergter Sand, word je vervolgens gevraagd om nog een wat meer persoonlijk getinte vragenlijst in te vullen zodat je weet wat voor vakantieganger je bent en ja hoor, komt bovenstaande er dus uit!

Natuurlijk weet ik zelf donders goed wat ik van een weekendje weg c.q. vakantie wil en ja, natuurlijk heb ik zelf de antwoorden gegeven en heb je ook wel enig idee welke kant het op gaat maar het blijft gewoon leuk om dan toch de bevestiging te krijgen!

Hoewel ik geen idee heb wat Gezellig Lime betekent (zal dat dan toch een leefdtijddingetje zijn?), klopt het voor de rest wel helemaal. Ja, ik geniet altijd volop van een weekendje weg/vakantie, heb ook altijd het idee dat ik ontzettend lang weg ben geweest, ook al was het zoals afgelopen weekend ‘slechts’ 4 dagen, staat gezelligheid zeker centraal, net als ontspanning en is tot rust komen, oftewel even weg uit de dagelijkse sleur, zeker net zo belangrijk!

Hoewel… echt dicht bij huis zoek ik het normaal gesproken niet en ook zul je mij niet zo 1,2,3 in Nederland aantreffen. Voor een weekendje misschien nog wel maar voor 1 of 2 weken vakantie zoek ik het toch graag wat verder weg. Afgelopen weekend zaten we dus in Molbergen, vlakbij Cloppenburg (uitgebreid verslag en dito foto’s volgt nog…) en was het nog geen 1,5 uur rijden van huis en ja, het was een totaal andere omgeving. Waar je bij ons zo ver kunt kijken als het oog reikt, waar alles net zo vlak is als ik weet niet wat, zaten we nu in een bosrijke omgeving, enigszins glooiend en kon je ondanks de kale bomen van nu al zien dat het een prachtige natuurrijke omgeving is.

Tot nu toe kwam ik alleen op vakantieparken voor een weekendje weg maar voor langere tijd zou het ook best wel iets zijn. Je hebt toch het vakantiegevoel omdat je op een park met allemaal gelijkgestemden verblijft, je zit in een huisje waardoor je van alle gemakken bent voorzien en kunt daarnaast nog gebruik maken van de faciliteiten (lees: broodjesservice, restaurant e.d.) die het park biedt, dus ja, het is zeker wel iets wat bij me past!

En jullie? Vakantiepark leuk voor anderen maar totaal niks voor jou of leuk voor een weekendje maar niet voor langere tijd?

9 gedachtes over “Uitslag gastenonderzoek…

  1. Het klinkt wel leuk dat je ‘Gezellig Lime’ bent 😉
    Zoals je misschien wel weet ben ik echt een kampeer-liefhebster en vind de weekenden in het voorjaar (bij m’n ouders op de camping) ook heerlijk, zijn net mini-vakanties. Maar zo’n vakantiepark vind ik ook prima voor een weekendje weg of midweek.

  2. Wij gingen de laatste paar jaar met oud/nieuw naar vuurwerkvrije parken vanwege een hond met doodsangst voor vuurwerk. Altijd gezellig, maar een weekje vind ik meer dan zat. Ben toch altijd graag tussen mijn eigen spullen 😉

  3. Vakantieparken vind ik niet leuk. Ik was erg van de stayokay’s (jeugdherbergen) maar we gaan nu voor het derde jaar op rij naar een camping. En dat valt me niet tegen moet ik zeggen.

    • Jeugdherbergen lijken mij dus helemaal niks, althans met z’n allen op een slaapzaaltje… nee, mij niet gezien! Ook het idee van wc en douche ergens op de gang is bepaald niet aan mij besteed, maar ieder zijn eigen natuurlijk!

Reageren mag hoor!

