Plog 1 | Zaterdag 15 febr. 2014

Tja, is het een kwestie van mee willen doen, is het een begin van een kleine midlifecrisis of vind ik het gewoon leuk om overal foto’s van te maken?

Een combi van 1 en 3, denk ik, want op meerdere blogs zag ik het plogging al voorbij komen en ja, ik vind het maken van foto’s ook een hele leuke bezigheid (wat regelmatig voor enige ergernis bij vriendlief zorgt…). Voor degenen die nog niet weten wat plogging inhoudt… het komt er gewoon op neer dat je je hele dag vastlegt in foto’s en op die manier mensen een kijkje geeft in je dagelijkse doen en laten. Dus bij deze mogen jullie mee kijken wat ik zoal op zaterdag 15 februari 2014 heb uitgespookt!

zaterdag11. Grote voordeel van het weekend is toch wel dat de wekker niet voor dag en dauw begint te rinkelen! Wekker stond trouwens op 08.45 uur maar op dit tijdstip sprong ik uit bed en bedacht me dat ik van plan was om te gaan ploggen…

2. Traditiegetrouw haal ik op zaterdagochtend een zak met 5 Duitse broodjes voor 1 euro bij Bakker Bart…

3. Aangezien de kaas op was (nou ja, niet helemaal waar, we hadden nog een paar plakken voorverpakte kaas maar we zijn een klein beetje verwend op dat gebied…) stapte ik ook even bij de kaas- en notenboer binnen…

4. Nog een voordeel van het weekend: lekker samen aan tafel ontbijten!

zaterdag25. De laatste tijd ben ik nogal van de verse groene thee, dit is de groene thee met citroen variant die ik heb gekocht bij Sostrene & Gene…

6. Dit mag natuurlijk ook niet ontbreken! Mijn outfit of the day!

7. Er waren alweer 5 weken voorbij dus weer tijd om bij de kapper aan te schuiven!

8. Na geluncht te hebben bij mijn ouders (oeps… vergeten foto van te maken…) ging ik nog even gezellig met mams naar het winkelcentrum in Hoogezand…

zaterdag39. Natuurlijk moesten er ook nog weer boodschappen worden gedaan, deze keer bij de Supercoop…

10. Mijn geshopte items: een nieuwe portemonnee bij Van Haren, 2 douchefoams van de Hema en 2 treinkaartjes van de Kruidvat…

11. Terwijl ik druk bezig was met foto’s maken, zorgde mams voor de thee…

12. En naaide ze ondertussen ook nog eventjes een knoop aan mijn winterjas… Lief he?

zaterdag413. Was ik helaas getuige van het verloren goud van Koen Verweij…

14. Las ik nog snel een paar hoofdstukken in Het Vergeten Kamp…

15. Gingen we gezellig met vrienden uit eten bij turks restaurant Günes en Co in Groningen (aanrader!)

16. En vond ik het om 1 uur ’s nachts wel best en hield ik het voor gezien!

Nou, voor herhaling vatbaar of nooit meer doen?

15 gedachtes over “Plog 1 | Zaterdag 15 febr. 2014

  1. Voor een keertje absoluut leuk!!!
    Ik maak iedere weekdag overzicht en dat is wel voldoende. Ik ben zelf bij bijna alle plogs al gestopt met lezen. Te veel werk, vaak hetzelfde. Weekoverzichten zijn leuker!!!

    • Dat is ook mijn mening hoor! Ik vond het leuk om te doen en er zal vast nog wel een keer zoiets verschijnen maar om nu alles van minuut tot minuut zo vast te leggen, gaat me echt te ver en zeker te veel tijd kosten. Zelfs wekelijks lukt me niet eens joh… ik hou het wat dat betreft gewoon bij mijn maandoverzichten, de snapshots, dan is het voor mij prima te doen…

    • Dat is ook wel een uitdaging zeg! Elke dag een foto of iets dergelijks doen… Pfff, aan 1 kant lijkt het met wel wat maar aan de andere kant… elke dag die verplichting… Nog maar even goed over nadenken!

  2. Een Turks restaurant :O?
    Bestaat dat? (Als je de shoarmatenten niet meetelt)

    Leuk hoor, en al is het een combinatie van 1 en 3, dan blijft zoiets toch de moeite waard!
    Zeker mijn (late) valentijnshartjes waard!

    (¯`·.·´¯) (¯`·.·´¯)
    `·.¸(¯`·.·´¯)¸ .·
    ×°× ` ·.¸.·´ ×°×

  3. Jaaa you did it! Onwijs leuk en jeetje wat doe jij veel op en dag hihi.
    En een heerlijk begin van de dag met zo’n heerlijk ontbijtje 😉
    Leuk om zo eens een daagje met jou mee te kijken!

  4. Elke dag hoeft voor mij niet, want dan wordt het veel van ’t zelfde, maar zo voor een keer is dit leuk om te lezen en te zien! Het ziet eruit als een gezellige zaterdag. Die treinkaartjes heeft m’n vader ook al voor ons gekocht 😉 en handig zo’n ma.

Reageren mag hoor!

