Huishoudbeurs…

huishoudbeurs-2014-1Ik weet eigenlijk niet eens meer wie het idee lanceerde, of het nu vriendinnetje D. was of ikzelf maar dat maakt natuurlijk ook helemaal niks uit. Feit was dat we ons een paar jaar geleden opeens in het busje met bestemming Huishoudbeurs bevonden…

In het begin liepen we nog wat onwennig rond, verbaasden we ons volop over het gegraai van de andere dames, waren we hevig verontwaardigd over al die verschrikkelijke, in ons ogen onhandige, trolleys die steeds tegen je enkels aan kiepten, lieten we ons rustig aan de kant zetten zodat andere dames nog net dat laatste bekertje, wat zeg ik, 1 hapje, vla konden pakken maar gaandeweg de jaren waren we beter voorbereid. Wisten we van tevoren waar we absoluut naar toe wilden, hadden we nog speciale kortingsbonnen, waren de mouwen opgestroopt, liepen we niet de hele tijd al met giga zware dingen te sjouwen, gingen we echt niet meer 10 euro dokken voor een zogenaamd goed gevulde goodiebag waar alleen maar dingen in zaten waar we niks aan hadden, hadden we de grootste lol in het dranklokaal en kwamen we uiteindelijk toch altijd weer met teveel ‘troep’ thuis. Hoewel… de laatste keer viel dat eigenlijk ook best wel mee…

Maar zo opeens was het voorbij… vriendinnetje D. moest zo nodig in deze periode met vakantie en ik kon niemand anders zo gek krijgen om met mij mee te gaan. Nou, ook niet helemaal waar… vriendinnetje M. wilde ook wel maar dat zag ik zelf niet zo zitten want dat wist ik geheid zeker dat we nooit verder kwamen dan de hal met beautyproducten en dat de kans vrij groot was dat ik opgetut en wel weer thuis kwam…

Dus de afgelopen 2 jaar waren we niet van de partij maar vorig jaar riepen we direct dat we in 2014 onze comeback zouden gaan maken, want ja, het was natuurlijk wel een ontzettend leuk en gezellig dagje uit! Dus hielden we de site met informatie goed in de gaten maar naarmate de tijd verstreek, werden we steeds minder enthousiast en spraken de aanwezige stands ons steeds minder aan, dus besloten we ergens begin januari om gewoon niet te gaan!

Maar vriendinnetje D. en ik zouden vriendinnetje D. en moi niet zijn als we er niet iets anders voor in de plaats gingen doen! Dus nu staat er een dagje Fontana in maart gepland en wat mij betreft gaan we daar dan ook lekker high tea-en (wat jij, vriendinnetje D.?).

Misschien is het toch de leeftijd dat we al die drukte niet meer aan kunnen en direct kiezen voor de relaxstand…

20 gedachtes over “Huishoudbeurs…

  1. Ik ben de afgelopen tijd 2 keer naar de HHB geweest, maar op een gegeven wordt het allemaal een beetje van ’t zelfde hè. Leuk dat jullie nu in plaats daarvan een lekker een relaxed dagje weg gaan en zo’n hightea… heerlijk!

  2. Ik ben 2 keer geweest, zucht .
    Nee hoor, ik wilde graag naar de 9 maanden beurs met mijn dochter en dat was echt super gezellig ! En vandaag ben ik met mijn man even eroverheen gelopen. De beautyhal sloegen we over haha
    Groetjes Elise

Reageren mag hoor!

