Bijna…

CoevordenBIJNA_grBijna, zo’n klein woordje en toch kan het zo’n grote betekenis hebben!

Bijna… was ik mijn squats gisteren vergeten maar gelukkig dacht ik er nog net op tijd aan en heb ik ze braaf alle 30 volbracht!

Bijna… is onze zomervakantie helemaal rond, alleen nog een hotelletje in huppeldehup regelen en dan zijn we klaar!

Bijna… is het bekend wie de Mol is én ja, mijn mol, Sophie, zit er nog steeds in!

Bijna… heb ik mijn 11e boek uit, maar wat wil je ook als het boekje maar 180 pagina’s bevat!

Bijna… is de film 12 Years a Slave (Oscar voor beste film 2014!) binnen dus hopelijk hebben we vanavond de tijd om deze te kijken!

Bijna… is het weer tijd voor een heerlijk badderdagje in Fontana!

Bijna… gaat het echt aanvoelen als lente!

Bijna… is de winterjas eerst weer verleden tijd!

Bijna… was dit blogje er niet gekomen omdat ik dacht geen tijd te hebben, laat staan dat er iets zinnigs boven kwam drijven…

Bijna… is het weer WEEKEND en ja, het is er weer eentje van 3 dagen!

14 gedachtes over “Bijna…

  1. Bijna weten we wie de mol is en ik kan niet wachten! Ik zat op Jan Willem en Susan en nu dus alleen nog op Suus, ben zooo benieuwd!
    Goed weekend meid (zal wel lukken hè met deze lentedagen 😀 )

  2. Haha, wat een originele manier om iets te vertellen. 12 years a slave heb ik gezien. Ik vond het een verschrikkelijke film. Wel goed gemaakt, absoluut, maar zoveel ellende 😦

Reageren mag hoor!

