Stom… #4

stomDeze week eens geen happy list maar dingen wat gewoon stom is. Stom in de zin van onbegrijpelijk, absurd, raar, vreemd, apart, onwerkelijk etc. Kortom, stom omdat het gewoon stom is!

Het is stom dat:

* er nog steeds helemaal niks noppes nada duidelijk is wat er met het ‘verdwenen’ vliegtuig is gebeurd!

* ‘iedereen’ weer direct commentaar moet leveren op het songfestivalliedje van Ilse & Waylon…

* ‘ iedereen’ direct in paniek is als er opeens ergens wordt gelezen dat ze voor volgende week sneeuw voorspellen! Let wel, was een oud bericht van vorig jaar!

* Red Bull de nieuwe auto voor dit seizoen nog niet op orde heeft en nog maar heel weinig testkilometers heeft kunnen maken!

* ‘iedereen’ nu bij 16 graden direct in korte broek en slippers rondloopt terwijl er ook mensen zijn (misschien wel dezelfden…) die in september bij 16 graden direct de winterjas en sjaal uit de kast halen!

* ik nog steeds tijd te kort kom…

* het alweer half maart is omdat op die manier dit jaar ook weer voorbij vliegt!

* ik ’s ochtends moet krabben, nou ja, de voorruitverwarming aan moet slingeren, terwijl het ’s middags 16 graden is…

* Clooney werkelijk waar elke bloem of plant kapot bijt, dus dagdag narcisjes en hyacint…

* ik vandaag tot half 6 moet werken omdat ik daardoor toch best wel lang op mijn welverdiende weekend moet wachten!

Wat vonden jullie stom deze week?

13 gedachtes over “Stom… #4

  1. Inderdaad, wat is er met dat vliegtuig gebeurd?! Hoe kan dat opeens verdwenen zijn met alle huidige technieken? Ik snap er ook niks van. Echt vreselijk.
    En al die mensen die afgelopen dagen in veel te luchtige kleding liepen vragen zich nu af waarom ze ziek zijn. 😉

  2. Ah .. tja dat vliegtuig .. dat komt wel weer boven water, waarschijnlijk letterlijk. Tja, lekker hoor, in een hemdje in de tuin, in de zon en uit de wind was het heerlijk maar ’s morgens loop ik in winterjas haha

    fijn weekend Elise

  3. Ik vind het ook zo stom, raar en onbegrijpelijk dat dat vliegtuig gewoon compleet verdwenen lijkt te zijn. Hoe kan dat nou? En ik vind het op dit moment stom dat er zon er niet is. 😦 Naja, hij komt vast wel weer een keer. 😉

Reageren mag hoor!

