De omgekeerde Bucketlist…

beentheredonethatVan de week kwam ik bij Saskia een blog tegen met dingen die ze allemaal wel al had gedaan c.q. had bereikt, een soort omgekeerde Bucketlist eigenlijk en dat zorgde ervoor dat ik ook maar eens aan het denken sloeg, dus vandaag geen rijtje met dingen die ik ooit nog hoop te gaan doen c.q. te bereiken maar dingen die ik al heb gedaan. Been there, done that…

♥ Diploma’s: veterstrik, zwemdiploma A en B, Jeugd EHBO, VWO, HBO Commerciële Economie & Toerisme, Assurantie B, PE rondes…

♥ Bezochte landen: naast natuurlijk Nederland ben ik in België, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Portugal, Engeland, Schotland, Ierland, Denemarken, Oostenrijk, Zwitserland, Italië, Griekenland, Hongarije, Tsjechië, Amerika en Canada geweest…

♥ Bezochte steden: buiten Nederland ben ik in Brussel, Antwerpen, Brugge, Gent, Mechelen, Hamburg, Keulen, Berlijn, Düsseldorf, Londen, Edinburgh, Dublin, Parijs,  Barcelona,  Milaan, Boedapest, Praag, New York en Vancouver geweest…

♥ Overige ‘prestaties’:

– rijbewijs na 2e poging gehaald

– op mezelf gewoond

– samenwonen

–  30 kilo afgevallen

– lopend de top van de Krimmler Wasserfalle bereikt

– nog nooit een dag werkloos thuis gezeten

– meegevlogen terwijl vriendlief een Cessna 172 bestuurde

– sporten

– Gronings volleybalkampioen met meisjes C geweest

– een trui gebreid

– 3e prijs gehaald bij een tekenwedstrijd op de lagere school

– diverse verhalen gepubliceerd in de schoolkrant

– ‘angst’ voor katten overwonnen

– 12,5 jaar jubileum gevierd bij mijn werkgever

– concentratiekampen Terezin (Tsjechië) en Buchenwald (Duitsland) bezocht

– diverse concerten bezocht, waaronder Robbie Williams, Gloria Estefan en Michael Jackson!

– langdurige vriendschappen onderhouden waarbij die met vriendinnetje D. de topper is met inmiddels meer dan 20 jaar…

Ik zal er ongetwijfeld ook nog wel een paar zijn vergeten… oeps… maar toch, ondanks dat er op mijn Bucketlist ook nog een hoop dingen staan, heb ik toch ook wel al het nodige gedaan/bereikt…

18 gedachtes over “De omgekeerde Bucketlist…

    • Op Key West word je namelijk doodgegooid met allerlei reclame-uitingen plus overal neonverlichting van ketens als KFC, Mc Donalds, Subways e.d. dat vond ik gewoon heel erg storend in het landschap. Datzelfde geldt ook voor de Everglades, op zich een prachtig gebied maar overal van die toeristische krokodillenfarms waar je belachelijke prijzen moet betalen voor een show…

Reageren mag hoor!

