Tag: Everyday Carry…

handtasWij vrouwen, althans de meesten want ik heb zowaar een vriendinnetje die je praktisch nooit met een handtas ziet omdat ze dat gewoon zo onhandig vindt, slepen natuurlijk altijd van alles en nog wat mee. Gelukkig ben ik door schade en schande wijs geworden en zorg ik ervoor dat tegenwoordig mijn handtas niet meer het formaat voedertas heeft zodat ik toch nog enigszins snel mijn portemonnee en sleutels terug kan vinden maar ondanks dat betrap ik mezelf er best wel op dat ik toch nog weleens mijn tas onderste boven moet keren om datgene waar ik naar op zoek ben, boven water te krijgen.

Sinds oktober 2013 ben ik in het bezit van deze cognackleurige bag-in-bag tas wat inhoudt dat de tas een normaal formaat heeft maar, en nu komt het…., binnenin zit een kleinere tas die je ook op zich los kunt gebruiken maar dan heb je natuurlijk best wel een klein tasje, maar juist door het in de grotere tas te verbergen, lijkt het ten eerste nog heel wat en ten tweede kun je desnoods in de grotere tas ook nog wat dingetjes kwijt. Ik moet wel zeggen dat ik er eerst een paar dagen aan moest wennen maar daarna was ik dan ook rap verkocht aan deze tas, al was het alleen al vanwege de kleur!

Maar goed, een tag dus! Deze kwam ik tegen bij Serena en nee, ik ga jullie niet taggen maar als je toch de inhoud van je tas wilt laten zien, be my guest! Ik vond hem in ieder geval leuk genoeg om toch de hele zooi uit mijn tas te gaan halen en er foto’s van te gaan maken, dus bij deze…

Everyday Carry:

mijntasNou, eens zien…

Autopapieren inclusief groene kaart natuurlijk. Hopelijk nooit nodig maar je weet maar nooit natuurlijk…

Maandverband… tja, je kunt er maar beter op voorbereid zijn, toch?

Handcreme van Dove… het gekke is dat ik dit alleen doordeweeks gebruik. Zodra ik op kantoor kom, doe ik dit eigenlijk als eerste, daarna slinger ik pas mijn pc aan en haal ik een bakkie thee voor mij en eventueel de collega’s op  mijn afdeling als ze ook al binnen zijn…

Deo van Nivea… zit er standaard in maar gebruik ik eigenlijk nooit, maar het is meer het idee van stel dat het erg warm is op kantoor en ik toch op een gegeven moment het gevoel krijg ietwat plakkerig te worden, dat ik dan even snel wat deo kan opspuiten…

Lippenbalsem van AH, ook meer een zomerding maar neemt haast geen ruimte in dus prima dat ie er altijd in zit…

2 parfum proefmonstertjes, ook zoiets… neemt geen ruimte in en kan soms best even handig zijn…

Mobieltje met oplader… onmisbaar natuurlijk! En aangezien die mobieltjes razend snel leeg zijn, heb ik ook altijd mijn oplader bij me zodat ik hem ook even op mijn werk kan opladen, kwestie van secundaire arbeidsvoorwaarden, toch?

Oplaadbare batterijen… ook zoiets… altijd aanwezig voor het geval we op pad gaan en ik ook mijn fototoestel bij me heb en dus niet zonder batterijen kom te zitten…

Trachitol… ook standaard aanwezig omdat het me echt helpt om beginnende keelpijn te bestrijden. Gelukkig niet vaak nodig maar toch…

Pennen… altijd handig om bij je te hebben. Even snel iets opschrijven in mijn notitieboekje…

Notitieboekje… voor het geval me opeens iets te binnen schiet, kan iets voor mijn blog zijn, kan een soort van boodschappenlijstje zijn maar ook een titel van een boek die ik wil lezen…

Portemonnee… standaard altijd aanwezig en waar ik voorheen vaak een wat kleinere exemplaar had, ben ik echt blij met deze grotere variant. Makkelijk terug te vinden in mijn tas maar ook meer ruimte voor pasjes en meer overzicht.

Zonnebril… mijn collega met wie ik regelmatig carpool lacht me weleens uit omdat ik heel vaak mijn zonnebril op heb terwijl er in zijn ogen geen zon te bekennen is maar geloof me, ik heb heel snel last van te scherp licht op de ogen dus dan rijdt het wel wat ontspannender met een zonnebril op mijn neus!

Agenda… ik moet bekennen dat deze, vanwege de grootte, niet altijd in mijn tas zit, maar wel als ik weet dat de kans groot is dat ik hem nodig heb om iets af te spreken, dus vandaar toch maar op de foto + hij zat er die dag toevallig wel in…

Sleutels… natuurlijk! Hoe kom ik anders weer thuis en hoe start ik anders mijn auto? Onmisbaar dus!

Verder zit er doordeweeks op werkdagen ook altijd nog fruit, al dan niet in een bakje, in mijn tas en natuurlijk mijn broodtrommel maar aangezien de foto’s op vrijdag zijn gemaakt, waren deze niet aanwezig. Vrijdag is namelijk Bakker Bart dag op mijn werk en hoef ik dus zelf niks te smeren!

17 gedachtes over “Tag: Everyday Carry…

  1. haha, ik heb ook echt nooit een handtas bij mij, ik vind het echt on dingen….en lach soms stiekem om die meiden die zich een slag in de rondte staan te zoeken in hun tas…

Reageren mag hoor!

