Dit was mijn maand… maart 2014

Voorheen ook wel Snapshots genoemd maar op de een of andere manier was het dat net niet allemaal, althans zo voelde het voor mij, eens zien of dit het dan wel is…

Nou ja, het komt voor jullie uiteindelijk op hetzelfde neer, oftewel een kijkje in datgene wat ik in maart zo al heb gedaan c.q. beleefd! Kijken jullie weer mee?

Fontanamaart10 maart ging ik wederom een dagje badderen in Fontana (Bad Nieuweschans), dit keer vergezeld door vriendinnetje D. én goh, wat was het die dag al heerlijk weer! We hadden op voorhand al een hightea geboekt en deze hebben we dan ook heerlijk buiten op het terras genuttigd. Ik had me dit jaar voorgenomen om elk kwartaal naar Fontana te gaan maar in het 1e kwartaal ben ik er dus al 2 keer geweest en ja, het blijft heerlijk dus de 3e keer mag van mij snel komen. Het is zo heerlijk ontspannend, vooral met de zon op je snufferd!

JapansetenOok gingen we gezellig met vrienden uit eten bij de Japanner in Emmen, was erg gezellig, alleen liet de bediening een beetje te wensen over in de zin van dat sommige bestelde gerechtjes te laat of bij anderen werden geserveerd…

stadswandelinggroningenIn maart speelden we ook voor toeristje in onze eigen provincie en gingen we gewapend met een ANWB-stadswandeling op onderzoek uit in ‘onze’ provinciehoofdstad, Groningen. Opnieuw was het heerlijk weer (heel maart was wat dat betreft, genieten!), dus volle terrasjes én ons 1e Italiaans ijsje van het seizoen! Een wat uitgebreidere blog over deze stadswandeling volgt trouwens nog!

vanalleswatMaart riep ik uit tot No Buy Month en ondanks dat ik in mijn vorige blog aangaf dat de kans groot was dat ik hier vroegtijdig een einde aan zou gaan maken, is het me toch gelukt om deze maand geen kleding/tijdschriften/kookboeken/beautyprodukten te kopen!

In maart begon ik ook aan de challenge Squads Everyday en ja, dat heb ik op 3 dagen na helemaal volbracht! Ook maar even een outfitselfie gemaakt, weten jullie ook wat ik zoal draag…

Kregen we op het werk fortunecookies en was dit mijn tekst… Kochten we wel alvast kaartjes voor het 13e All Time Music Festival in Veendam…

Ging ik gezellig met vriendlief lunchen in Gronau, begon het nieuwe Motogp-seizoen en moesten we traditiegetrouw dit volgen op het computerscherm… Waren er weer een hoop gereserveerde boeken binnen bij de bieb en moest er ook in maart nog een paar keer worden gekrabd, lang leve de voorruitverwarming!

FraelemaborgOp de laatste zondag van deze maand was het weer volop lente en trokken we er weer lekker op uit. Dit keer gingen we wandelen in het park bij de Fraelemaborg in Slochteren (uitgebreidere blog/foto’s volgt nog…) en goh, nooit geweten dat dit zo’n mooi wandelgebied was en dat zo dicht bij huis!

En nu dus alweer de laatste dag van maart… ook tevens (hopelijk) de laatste volledig week die ik moet werken want vanaf april ga ik van 36 naar 32 uur en ben ik dan elke maandag vrij!

Op naar april!

 

17 gedachtes over “Dit was mijn maand… maart 2014

  1. Leuke dingen heb je weer gedaan!
    En, heb je nu een hele ‘berg’ geld over? Ik neem me iedere keer weer voor iets zuiniger te zijn, maar het wil niet echt lukken. Zoals ik al zei, geld moet rollen, anders hadden ze het wel vierkant gemaakt.

    • Nou, een berg… tuurlijk heb ik wel wat over maar het is ook niet zo dat ik echt elke maand voor een paar honderd euro aan kleding uitgeef en ja, geld moet idd rollen, oppotten heeft ook weinig zin, we leven tenslotte maar 1 keer!

  2. Wat lekker zo’n dagje ontspannen! En lekkere hapjes! Knap van de squat challenge!
    En wat ziet Groningen er leuk uit. Ik zei altijd dat ik er nooit naartoe wou, maar ziet er toch wel erg leuk uit… Misschien toch ook maar eens een bezoekje aan Groningen brengen 🙂

  3. Maart was zo te zien een gezellige maand. Knap dat je het ‘niks uitgeven’ hebt volgehouden deze maand! Gezellig zo’n stadswandeling door Groningen en wat hebben we heerlijk weer gehad hè! Hopelijk wordt april net zo’n leuke maand 😀

  4. Wat een volle maand! Maar wel met allemaal leuke dingen! En wat een prachtig weer hadden we hè!? Ben benieuwd wat april je gaat brengen!

  5. Oh, net als Serena, de eerste 2 weken lukt het wel om zuinig aan te doen maar dan komt er altijd iets tussendoor. Ik iets nieuws of Frans .. nah ja .. we zullen niet rijk sterven haha
    Fijn zo’n natuurgebied om de hoek he, hebben wij met de Oostvaardersplassen, hier echt om de hoek.

    gr ELise

    • Is idd een hele mooie omgeving, was er ooit weleens geweest maar wist echt niet dat het zo mooi was… Ik ga gewoon verder met het doen van squads, bevalt me erg goed!

Reageren mag hoor!

