Fridays Favourites… #1

friday-favorites

Jullie herkennen het vast wel… op bepaalde momenten zijn bepaalde dingen favoriet en een maand later kan het zo weer anders zijn. Niks veranderlijker dan de mens, toch?

Nou, dat geldt in zekere zin ook wel voor mij, hoewel ik ook best heel trouw aan bepaalde dingen/producten kan zijn. Maar goed, op dit moment zijn dit in ieder geval mijn favorieten!

favorieten1

Favoriete bloemen:

Met stip op 1 zijn dit tulpen! Goh, wat geven deze bloemen toch de nodige fleur aan je woonkamer en wat zorgt het toch voor een heerlijk lentegevoel! In deze tijd van het jaar koop ik regelmatig 2 bosjes tulpen zodat de vaas wat voller lijkt. Het is alleen jammer dat ik er elke keer als we voor langere tijd de kamer verlaten eraan moet denken om ze uit de kamer te zetten omdat anders Clooney (=kat) ze helemaal opknabbelt, zo zonde!

Favoriete parfum:

Lastig, want ik heb altijd wel meerdere geurtjes staan maar nu de lente zich volop van haar beste kant laat zien, ga ik toch vaker voor Sunflower van Elisabeth Arden. Een heerlijk zomers, ietwat bloemig, geurtje wat ook nog eens leuk is geprijsd. In de winter kreeg ik er eentje cadeau van mijn schoonzus en daar maak ik nu volop gebruik van!

Favoriete muziek:

Het nummer is alweer een tijdje uit maar nog steeds word ik helemaal heppie van Happy van Pharell Williams. Over het algemeen vind ik zijn nummers altijd al vrij goed klinken maar dit nummer springt er op dit moment voor mij echt wel uit. Heerlijk zomers en echt een nummer waar je happy van wordt. Dus ja, mocht je regelmatig op de N33/N34 rijden dan moet je niet raar opkijken als er eentje in een zwarte Fiësta mee zit te swingen met een grijns op d’r gezicht!

favorieten2

Favoriete serie:

Nog steeds zit ik elke maandagavond aan de buis gekluisterd voor The Blacklist! Wat een super spannende serie, iedere keer weer verbaas ik me over de ontwikkeling van de verschillende verhaallijnen en roept het alleen maar meer vragen op dan dat ik antwoorden krijg. En wat is die Reddington toch een charmante schurk!

Favoriete vrijdagavondbesteding:

Bij mij hoef je op vrijdagavond niet aan te komen met allerlei plannen, nee, vrijdagavond is standaard gereserveerd voor gewoon lekker thuis op de bank hangen, filmpje kijken of zoals vanavond naar Every body Dance kijken (ook zo onder de indruk van de moves van The Daddies?), vervolgens naar RTL Late Night, ook erg leuk mits leuke gasten natuurlijk, maar doordeweeks word me dit te laat maar ik vind het de ideale afsluiting van de week!

13 gedachtes over “Fridays Favourites… #1

  1. Ik heb ook tulpen in huis staan, hoort voor mij helemaal bij de lente. Vanavond zit ik ook voor de buis om naar Everybody Dance Now te kijken… en die Daddies zijn goed hè!

    Geniet van je weekend!

  2. Ik heb een nepbosje tulpen staan, met mijn heftige hooikoorts zijn bloemen in huis momenteel geen succes…
    Heb je de hele cd van Pharell al geluisterd? Erg leuk!!!

    • Ik luister eigenlijk nooit meer hele cd’s… heb alleen de radio in de auto altijd aan staan en thuis meestal een internetstream of een beetje aan het youtuben…

Reageren mag hoor!

