Happy Weeklist… #9

Happy_Week_ListOp zich plaats ik dit soort blogs niet zo vaak maar dat betekent natuurlijk niet dat er niet genoeg dingen zijn waar ik heel erg blij van kan worden!

Dus bij deze weer eens een Happy Weeklist!

♥ mijn nieuwe kleding inclusief 2 nieuwe spijkerbroeken!

♥ terrasjes pakken met zowel vriendinnen als met vriendlief…

♥ gezellige shopdate met vriendinnetje in Zwolle…

♥ mijn nieuwe parttimeregeling van 32 uur, love it already

♥ het boek 70 groene smoothies, al 2 lekkere groene smoothies ontdekt deze week!

♥ de nieuwe serie Suits!

♥ vooruitzichten op een heerlijk lang lenteachtig Paasweekend!

♥ het boek Het Rosie Project, echt een aanrader!

♥ voorpret voor ons vriendenweekendje naar Callantsoog, zin in!

♥ voorpret voor onze zomervakantie, weer een weekje minder wachten!

♥ de weegschaal, of beter gezegd, het meetlint die inderdaad bevestigt dat ik goed bezig ben!

♥ vooruitzicht om dit weekend dan eindelijk asperges te kunnen gaan eten, zo heerlijk!

♥ aardbeien, aardbeien en nog eens aardbeien!

♥ tulpen in allerlei kleuren, echt lente in huis!

♥ 2 weken van slechts 3 werkdagen, kun je aan wennen hoor!

En waar word jij zo blij van?

 

12 gedachtes over “Happy Weeklist… #9

  1. Allemaal dingen om blij van te worden! En lekker hoor, dat je deze (en volgende week) maar 3 dagen hoeft te werken. Waar ik blij van word? Nou, van het zonnetje dat nu lekker schijnt; vanavond bij vrienden eten; het Paasweekend naar de camping 🙂

  2. Jeej wat een heerlijke vrolijke lijst!
    Het gevoel van twee nieuwe jeans hebben gevonden is heerlijk! En gaan we nog een recept zien voor een overheerlijke groene smoothie? Ik wil ook heel graag wat groener gaan leven 🙂

    Ik word heel erg happy van de bloesem in de boom, wandelen met de honden, nieuwe makeupjes proberen en het weer!

    • Nee, we doen nog niet aan Netlix, wel downloaden we regelmatig via een betaalde server de nodige films maar bij series vergeet ik dan altijd te kijken, dat werkt voor mij het beste als het gewoon op tv wordt uitgezonden…

Reageren mag hoor!

