Dag april 2014!

Nou, nou, alweer een maand voorbij! Ik kan wel in herhaling vallen maar wat vliegen de weken toch ontzettend snel voorbij! Ik hoor mezelf nog zeggen aan het begin van dit jaar dat ik wil gaan genieten, zowel van kleine dingen als van grote dingen en ik moet zeggen, dat lukt tot nu toe prima! April was echt een heerlijk maandje, volop zon, leuke uitjes, heel veel terrasjes én natuurlijk ons vriendenweekendje naar Callantsoog!

Zwolle1

Het weekend van 12 en 13 april was er eentje van de categorie, rennen, opstaan en weer doorgaan! Zaterdag 12 april stond er weer een shopdate gepland met vriendinnetje A. en aangezien we nogal mijlenver uit elkaar wonen, spraken we daarvoor weer af in dé winkelstad bij uitstek, Zwolle! Wat volgde was een super gezellig dagje waarbij de kaakspieren weer volop werden getraind, zowel door te lachen, te kletsen en lekker te eten én natuurlijk een nieuw outfit!

zondag13 aprilHelaas stond ik enigszins op tijd want ’s avonds ging ik namelijk met vriendlief, vriend R. en nichtje J. naar het All Time Music Festival in Veendam met onder meer optredens van Papa di Grazzi (altijd goed!), Armand (viel dik tegen!) en Jannes (altijd goed voor een leuk showtje!). Zondagmiddag kwamen de dames van de Energiewachttour hun rondjes rijden in Veendam en besloten vriendlief en ik om hier een kijkje bij te nemen en besloten we spontaan om de apfelstrudel bij konditorei Kielman uit te proberen en ja, deze is zeker voor herhaling vatbaar!

paasweekend

Ook in het Paasweekend stond er weer van alles op de planning! Zo ging ik 1e Paasdag gezellig met vriendlief en zijn vader mee naar het zeer pittoreske Bad Zwichenahn en struinden we in alle vroegte al rond op een rommelmarkt! Eenmaal uitgekeken gingen we nog even lekker ontbijten in een duitse Konditorei, altijd lekker!

’s Avonds aten we voor het eerst dit seizoen weer asperges, dit keer in de klassieke vorm met ham, eitje en sausje maar goh, wat is dit toch heerlijk! Als toetje had ik mijn inmiddels befaamde advocaat tiramisu gemaakt, lekker én machtig!

vanalleswat

Begin april konden we niet terecht in de kantine op het werk en besloot ik om met 2 collega’s te lunchen bij de Heren van Coevorden en genoot ik van zowel de zon als van mijn broodje Old Amsterdam!

Ook vierden we de verjaardag van mijn neef en was het weer tijd voor perenijsjes op het werk!

Scoorde ik zo maar 2 spijkerbroeken bij Bonprix en ging ik overstag voor het boek 70 groene smoothies en dronk ik mijn allereerste groene smoothie bestaande uit 1 appel, 1 banaan, 1 mango en een handjevol peterselie, lekker!

Gingen we ook weer gezellig boodschappen doen bij de Familia in Leer en konden we de verleiding van een lekkere lunch niet weerstaan…

Mijn nieuwste verslaving! Havermout met stukjes appel, rozijnen en een vleugje kaneel!

Callantsoog

Het laatste weekend stond volledig in het teken van ons vriendenweekendje naar Callantsoog! Vrijdag en zaterdag hadden we heerlijk zonnig weer, dus zaten we lekker op terrasjes en zijn we door de duinen naar Den Helder gefietst waar we spontaan besloten om aan te schuiven voor de rondleiding door Fort Kijkduin.

Zondag begon helaas miezerig, al snel gevolgd door echt regen, waardoor we besloten om een kijkje te nemen in de binnenstad van Alkmaar waar toevallig ook nog koopzondag was. ’s Avonds klaarde het alsnog op en zijn we nog heerlijk wezen uitwaaien aan het strand.

’s Maandags moesten we helaas ons appartement weer verlaten maar voor we naar huis gingen, hebben we eerst nog gewandeld door het natuurgebied Zwanenwater en ging ik zowaar nog op de foto met een lammetje van nog geen 2 dagen oud!

En zo vlogen de laatste dagen van april weer voorbij… Vandaag nog de verjaardag van neefje I. en dan is het echt alweer mei!

Op naar weer een maand met hopelijk heel veel leuke dingen!

20 gedachtes over “Dag april 2014!

  1. Wow, jullie gaan iig regelmatig een hapje eten of ergens koffiedrinken 🙂 Het klinkt allemaal zo gezellig, heerlijk !

    Op naar mei met veel zon 🙂

  2. Als je alles zo achter elkaar zet, hebben jullie een gezellige maand gehad met veel uitstapjes 🙂 Lief dat pasgeboren lammetje.
    Hopelijk wordt mei ook zo’n gezellige maand!

  3. Hoi Wanda

    Fijn om te lezen dat je een fijne April gehad hebt
    Ik vind ook dat de dagen snel voorbij vliegen
    Wens jou een hele fijne Woensdag avond
    En morgen een hele fijne Donderdag

    Liefs Gerda

Reageren mag hoor!

