Tag | Waar iedereen van lijkt te houden… behalve ik!

Het is weer eens tijd om er een Tag tegen aan te gooien! Deze kwam ik bij een aantal bloggers tegen en vond hem wel wat hebben, dus bij deze een overzichtje van dingen wat blijkbaar iedereen leuk schijnt te vinden, behalve ik dus!

facebook_1896247043

Facebook…

Nadat de hype rondom hyves enigszins was bedaard en er door iedereen massaal werd overgestapt op Facebook besloot ik om met deze variant van Social Media te stoppen. Gewoon omdat ik er geen zin meer in had om vroegere kennisjes of vriendinnetjes van de zandbak te moeten vertellen dat ik samenwoon, geen kinderen heb en dat ik werkzaam ben als administratief medewerkster op een assurantiekantoor om vervolgens van beide kanten niet te weten waar je het dan eens over zou kunnen gaan hebben. Natuurlijk klinkt dit heel zwart/wit en snap ik ook wel dat Facebook leuke kanten heeft maar mijn voorkeur gaat gewoon uit naar bloggen, dus voor mij geen Facebook, deels ook uit zelfbescherming omdat ik anders helemaal niet meer achter de pc weg kom, vrees ik…

DeWereldDraaitDoorheleuitzending2742012_680x383

De Wereld Draait Door… Bron: Vara

Regelmatig hoor ik uit mijn omgeving kreten als ‘heb je dat gezien bij DWDD?’, ‘geweldig optreden van die en die he?’, ‘Wat een verhaal’ etc etc… maar op de een of andere manier heb ik helemaal niks met Mathijs van Nieuwkerk, ik vind hem altijd zo opdringerig overkomen en ook totaal geen goede gespreksleider maar gelukkig voor hem, bevind ik me in de minderheid gezien het feit dat het één van de populairste programma’s is!

ik_hou_van_holland_linda_de_mol_02

Linda de Mol in Ik Hou van Holland Bron: RTL4

En nog zo’n tv-persoonlijkheid aan wiens programma’s ik standaard voorbij zap. Waarom? Omdat ik haar simpelweg heel erg nep vind, zowel na al die botoxbehandelingen (sorry, mevrouw De Mol, mocht u dit onverhoopt lezen, maar ze zijn een beetje too much geworden…) als in haar hele doen en laten. Misschien komt het ook wel omdat je niet om La Mol heen kunt, showtje hier, serie en filmpje daar en ook nog een talk-show. Beetje teveel van het goede, althans voor mij dan…

Harembroeken

Harembroeken… Bron: Pull and Bear

Tja, hoe zal ik het zeggen, want ik denk dat er best wel wat lezers zullen zijn die helemaal weg zijn van deze trend en verscheidene exemplaren in hun kast hebben hangen maar bij mij zul je ze echt niet tegen komen. Als pyjamabroek prima, maar om daarmee buiten de deur te verschijnen? Nee, niet mijn ding…

online-shoppen

Online shoppen…

Verschillende keren geprobeerd en hoewel ik de laatste keer bij Bonprix zeer succesvol was (beide spijkerbroeken zaten als gegoten…), gaat mijn voorkeur toch echt uit naar gewoon winkelen. Niks leuker dan met een vriendin/nichtje/mams door een stad te slenteren, winkel in, winkel uit, van alles te passen en zoals laatst in Groningen met tassen vol thuis te komen. Weten dat alles past, alles naar je zin is, dat je niks terug hoeft te brengen/sturen, dat je het direct aan kunt trekken zonder nog dagen te moeten wachten op je pakketje en wat dacht je van al die terrasjes die je misloopt als je vanachter je pc aan het shoppen bent?

WK-2014

WK Voetbal 2014…

Waar collega’s het zo langzamerhand al Spaans benauwd krijgen (leuke woordspeling Wan, want Nederland speelt haar 1e wedstrijd tegen Spanje…), waar de echte fans al hun snipperkaart hebben ingeleverd zodat ze op tijd thuis zijn zodat ze nog geen minuut hoeven te missen, waar vriendinnetje D. me voor gek verklaard dat we gewoon in juni op vakantie gaan terwijl we dan alles missen, waar er nu al huizen oranje versierd zijn, prijs ik mezelf gelukkig met vriendlief die totaal niet om voetbal geeft zodat we in ieder geval niet tot in den treure de voorbeschouwing van de voorbeschouwing van de voorbeschouwing, de wedstrijd zelf en dan de nabeschouwing van de voorbeschouwing, van de wedstrijd, van de nabeschouwing en van de vooruitblik op de volgende match… Pff, zo vermoeiend allemaal…

Mocht je deze tag over willen nemen, be my guest!

23 gedachtes over “Tag | Waar iedereen van lijkt te houden… behalve ik!

  1. Misschien neem ik hem wel over
    Overigens kijk ik ook geen dwdd, hangt er geen campingbroek (zo noemt manlief het) in de kast en ik ga ook liever echt shoppen.

  2. Tegenwoordig kunnen via internet bestellen. Ik bestel nooit een broek via internet. Ga liever shoppen in de winkel. Facebook hebben wij niet. WK duurt zeker niet zolang meer. Ik kijk niet alle voetbal wedstrijden. Daar heb ik geen zin in.
    Fijne dinsdag gewenst.

  3. hele leuke tag! Ik ben gek op Linda de Mol omdat ik haar juist zo echt vind in haar doen en laten. Maar ik kijk ook geen Wereld Draait Door en het WK trekt me ook niet. Ik zal het wel gaan kijken hoor maar heel enthousiast ben ik nog niet.

    • Grappig dat we dus zo anders denken over Linda de Mol… Wij zullen ook heus wel wat voetbal kijken maar ervoor thuis blijven, doen we echt niet…

  4. Ik ben het gewoon bijna volledig met je eens!!! Heb geen FB, kijk geen DWDD, die broeken zijn net pyjama’s en bij online kleren shoppen krijg je steeds de verkeerde maat. Groot gelijk!!!

  5. Facebook: is hier ook veel geminderd, maar toch vind ik het leuk om iets leuks te kunnen delen met je vrienden op het moment zelf… maar dit hoeft zeker niet elke dag te zijn
    De Wereld Draait Door: nog nooit gezien!
    Linda De Mol: ik vond ze leuk in Gooische vrouwen en in Divorce (ik hoop echt dat ze dit weer uitzenden op de Belgische tv!!). Maar inderdaad… de botox is er te veel aan!
    Harembroeken: NOT!!
    Online Shoppen: I love it! Heel gemakkelijk… eens je je maat kent! Ik hou niet zo van het geslenter, winkel in, winkel uit… pfff!
    WK: misschien zal ik het zien, misschien ook niet… we zien wel…

  6. Ik ga liever ook echt winkelen dan online winkelen, ik kijk DWDD nooit en ik heb drie goedkope harembroeken van de supermarkt, maar draag ze alleen thuis. Tijdens een luie dag of als ik aan het poetsen ben. 😉

  7. Ik ben ook op FB , maar steeds minder , vind het soms erg druk daar
    Doe ook liever bloggen , alleen weet ik soms wat ik schrijven moet
    Linda de mol kijk ik niet graag
    Harembroeken heb ik niet in de kast
    Ga ook liever schoppen in de winkel , en niet op internet
    Voetbal word hier wel naar gekeken
    Wens jou nog een hele fijne Dinsdag avond

    Liefs Gerda

  8. Die rare clownsbroeken draag ik ook niet hoor 😉
    Facebook heb ik wel (nieuwsgierig Aagje ben ik)
    Linda vond ik wel leuk, maar ze is zo nep geworden, niet alleen haar gezicht.
    Matthijs kan wel op mijn sympathie rekenen.
    Online shoppen heb ik wel eens gedaan en toen pastte alles zelfs! Maar echt winkelen is toch leuker.
    Ieder zijn ding he?
    Groetjes Petr@

  9. Ik zit wel op facebook, maar DWDD kijk ik ook niet en kleding bestellen via webshops doe ik ook niet. Ga liever zelf naar de winkel om kleding te passen, zodat je zeker weet dat de maat goed is het leuk staat (soms ziet het er op een plaatje leuk uit, maar als je het dan aan hebt…) en het WK voetbal; kijk alleen als Nederland moet spelen, haha

  10. Ik ben heeeeeeel blij met mijn harembroek, kijk dwdd dagelijks. Vind linda ook niet leuk maar guus en jeroen wel. Facebook doe ik ook aan mee en de wedstrijden van het nl eftal ga ik wel kijken.

  11. Gedeeltelijk ben ik het wel eens. FB heb ik wel maar eigenlijk alleen voor mijn hobbygroepjes, zoveel delen we daar . maar ik hoef ook niet alles te vertellen en heb ook weinig “vrienden”
    Linda is idd zo nep als wat maar ze schrijft wel leuke series haha
    Dwdd kijk ik ook niet, snap de lol er ook niet van. Iedereen hier in de familie is voetbalgek, behalve ik 😦 dus hier wordt alles gekeken .. poor me !

    gr ELise

  12. Hallo Wanda,
    Ik ben het eigenlijk in alles met je eens. Alleen blog ik niet, ik zit sinds kort op Instagram. Vind het wel geinig om foto’s te delen en dan geen selfies, maar foto’s van natuur, gebouwen en de wereld om mij heen 😉

  13. *Facebook vind ik leuk maar zou het er niet zijn, zou ik het ook niet missen.
    *DWDD daar kijkt manlief graag naar, ik kijk liever het nieuws.
    *Ik hou van Holland kijk ik ook niet
    *Harembroeken, NEE dank je 😛
    *Online shoppen dat doe ik wel graag 😉
    *WK voetbal daar hou ik wel van. Overigens ik hou alleen van voetbal als er een WK of EK is, anders hoeft het voor mij ook niet!

    Leuk lijstje
    Liefs -x-
    ot: blognaam nu zonder klinkers 😉

Reageren mag hoor!

