Dag mei 2014!

Ik kan mezelf wel blijven herhalen maar wederom is deze maand weer voorbij gevlogen! En dat terwijl er niet eens zo heel veel dingen op de planning stonden, maar helemaal niks gedaan, dat bestaat natuurlijk ook niet bij mij, dus kijken jullie weer mee?

sarakroos1

Avondje Sara Kroos in Stadskanaal…

In de tweede week van mei stond ons laatste theaterbezoek van het seizoen 2013/2014 op de planning. Met mijn vaste theatermaatje, nichtje J, toog ik op een regenachtige donderdag naar Stadskanaal waar we eerst traditiegetrouw een pizzaatje aten om vervolgens een heerlijke avond te beleven bij Sara Kroos!

verjaardag D.

Uit eten vanwege verjaardag vriendinnetje D.

Zondag 11 mei vierde vriendinnetje D. haar 41e verjaardag en ook hier is inmiddels een traditie ontstaan, namelijk dat we ter gelegenheid van onze verjaardagen, lekker met zijn viertjes uit eten gaan. De jarige job koos dit keer voor een Argentijns restaurant, met de toepasselijke naam Casa Argentina, in Assen en dat viel prima in de smaak.

bingoavond

Ladiesnight in Dalen…

Donderdag 15 mei stond er weer een uitje met de dames van mijn werk op de planning en wel een heus ouderwets avondje bingoën! Van tevoren was ik hier enigszins sceptisch over maar na het overigens heerlijk etentje bij restaurant De Baander in Dalen (mocht je in de buurt zijn, dan zeker even binnenstappen!) en het zien van de werkelijk waar schitterende prijzen, was ik al snel fanatiek met mijn bingokaartje in de weer. Helaas ging het ritje met een Renault Twizy net aan mijn neus voorbij en kreeg ik als troostprijs een flesje rode wijn mee, inmiddels door vriendlief bestempeld als een lekker wijntje… Bij het pakketje van Coco Channel (gewonnen door 1 van onze schoonmaaksters…) en het mooie horloge van Michael Kors zat ik er helaas nog wel de nodige nummertjes vanaf…

shoppen

Geshopt en geluncht in Groningen…

Dinsdag 20 mei was ik ook nog lekker vrij en ondanks de warmte heb ik deze dag de plaatselijke middenstand in Groningen van een flinke impuls voorzien! Tassen vol t-shirtjes, hemdjes, sandaaltjes en zowaar een 3/4 broek gingen mee naar huis. Moe maar voldaan streken we dan ook neer bij het Goudkantoor voor een heerlijke lunch, bestaande uit een verfrissende icetea en een lekkere Italiaanse panini met tomaat en mozzarella.

gronau

Even snel lunchen in Gronau…

Zaterdag 24 mei moest vriendlief weer eens naar Gronau, een erg leuk grensplaatsje vlakbij Enschede, en besloot ik om het sporten even het sporten te laten en gezellig met hem mee te gaan. Al was het alleen maar om even lekker samen te kunnen lunchen…

De_Beek_Gieterveen_Eendracht

Molen De Eendracht in Gieterveen…

Hemelvaartsdag was zo’n dag waarop we blij waren dat het eindelijk, na 2 dagen onafgebroken te hebben geregend, weer droog was maar aangezien de zon het nog best wel lief afweten, besloten we om het lekker dicht bij huis te houden en gingen we naar Gieterveen voor de jaarlijkse markt. Niet helemaal mijn ding maar ach, je bent even weg…

En zo is dus ook deze maand weer ten einde…

Juni is de maand waar ik me het hele jaar door enorm op kan verheugen, echt veruit mijn favoriete maand! Waarom dat dat zo is, lees je natuurlijk pas aan het einde van die maand maar ik hoop echt dat dat nog heel ver weg is!

29 gedachtes over “Dag mei 2014!

  1. Goedemorgen,
    Afgelopen maand is zeker heel hard gegaan. Jullie hebben erg leuk gehad. Shoppen ben je geslaagd. Wat heb je leuke kleren gekocht. En je schoen ook prachtig uit. En lekker gegeten. Groningen zijn wij heel lang niet meer geweest. Het is ook lange reis voor ons. Dan moeten wij met de trein gaan. Leuke log heb je geschreven. En de laatste foto erg mooi.
    Fijne zondag.

  2. Je hebt een leuke maand gehad zo te lezen en te zien. Ik ben ook naar de show van Sara Kroos geweest en ik heb me daar prima vermaakt, wat een leuke vrouw. Nu op naar de maand juni dus.

  3. Hoi Wanda
    Wat weer een leuk logje , met mooie foto’s
    Ja de maand Mei is weer snel omgegaan
    Fijn om te lezen dat je een mooie maand Mei gehad hebt
    Ik wens jou een hele fijne Zondag avond
    en morgen een hele fijne Maandag
    Liefs Gerda
    Ps ik heb de zelfde layout genomen als die van jou
    ik vind deze heel mooi , ik heb alleen een ander kop foto
    ik hoop dat je het niet erg vind

  4. Een super-fijne-maand dus!
    Amai, mooie bingo-prijzen!
    Uitje met de vriendinnen, lekker eten, shoppen… leuk leuk 🙂
    Laat juni maar komen… 😉

    • Waren idd erg mooie prijzen, Coco Channel pakketje maar ook een hele mooie horloge van Michael Kors, daarnaast ook nog stylingadvies, zowel persoonlijk als voor in huis… echt leuk maar helaas…

  5. Jee….wat heb jij leuke dingen gedaan! Gezellig hoor! En ook een fles wijn gewonnen! Leuk al etentjes ook, gezellig! En shoppen is nooit verkeerd toch? De mei-maand was voor jou wel leuk besteed, toch? Nu op naar juni!

  6. Dat ziet er uit als een leuke en gezellige maand. Ik ben ook wel eens in Gronau geweest in mijn puberjaren. Van wat ik me er van herinner is het erg kneuterig en gezellig.
    Dat juni maar net zo’n mooie maand mag worden.

  7. Ik heb met je meegekeken en het ziet er allemaal super(lekker) uit!
    Juni is ook mijn favoriete maand. In deze maand ben ik geboren en ‘k weet niet of het er toevallig iets mee te maken heeft maar ik ben een echt zomer-strand-zee-zon-mens 🙂
    De geur van de zee, het geluid van de zee, de rustgevende duinen, het geschreeuw van de meeuwen, i love it!
    Ik gedij het best bij een temperatuur van 25 graden of meer en vind de winter vre-se-lijk.
    Maar ja, ik woon in Nederland hè? 😉

      • Boven de 25 haak ik juist af! Ik ben het beste te genieten bij 20 tot 25 graden, dan voel ik me nog mens, boven de 25 brokkelt dat helaas rap af, tenminste als ik moet werken…

  8. Mei was een goede maand! Leuk om zo elke maand een overzicht te maken, ga je er een fotoalbum van maken? Dat zou leuk zijn, om zo een jaaroverzicht te krijgen.

    Vind de foto van de molen erg goed gelukt!

Reageren mag hoor!

