The Summer mini-bucketlist…

summerbucketlist2

Ondanks dat de laatste week van mijn zomervakantie is aangebroken, wil dat natuurlijk niet zeggen dat de zomer voorbij is! Sterker nog, er liggen juist nog 2 hopelijk heerlijke zomermaanden op me te wachten en zelfs september kan natuurlijk nog een zeer aangenaam maandje zijn!

Nadeel is natuurlijk wel dat ik in deze periode gewoon moet werken en ook slecht vrij kan nemen omdat mijn collega’s ook zo nodig met vakantie willen plus ik verwacht dat ik zelfs nog wel 1 of 2 parttimemaandagen kan gaan werken omdat er anders op mijn afdeling geen bezetting is maar goed, dan hebben we natuurlijk altijd nog de weekenden en de overige vrije maandagen!

Wat zijn jullie plannen voor de zomer?

11 gedachtes over “The Summer mini-bucketlist…

  1. Leuk lijstje!
    Ik ga pas eind augustus op vakantie. Maar voor die tijd kan ik nog even genieten bij m’n ouders op de camping, wordt er hier ook nog een keer gebarbecued en uit eten gegaan. En tijdens de vakantie zelf? Dat zien we wel per dag. Gewoon genieten en hopelijk is er in de omgeving genoeg te zien en te beleven… en er gaat natuurlijk een stapeltje boeken mee 😉

  2. Mooi lijstje! Dat moet je kunnen halen toch? Hier nog 5 weken werken en dan vakantie. Ik hoop goed de rust te kunnen vinden om eindelijk weer eens wat boeken te kunnen lezen.

  3. Leuke lijst!

    Ik heb begin augustus 2 weekjes vakantie en nog geen concrete plannen. Mijn vriend kan geen vrij krijgen (nieuwe baan). Hopelijk kunnen we wel een lang weekend weg en waarschijnlijk ga ik zelf nog een paar dagen alleen op pad. Misschien Shanghai of Qingdao.

Reageren mag hoor!

