My Happy List… # 11

Weer eens de hoogste tijd om even stil te staan bij die dingetjes die een smile op mijn gezicht toveren!

happylistjuli♥ heerlijke salades, dit was er eentje met zalm, zo lekker!

♥ elke week genieten van lekkere groene smoothies…

♥ mijn Hongaars aardewerk, gekocht op het schiereiland Tihany aan het Balatonmeer…

♥ mooie luchten op de vroege ochtend…

♥ buiten ontbijten (dit was vorige week op de camping bij mijn ouders, thuis doen we het nooit…)

♥ aardbeien, ze vliegen hier er doorheen, zo lekker!

♥ slenteren door dit soort steegjes in Hamelen (Duitsland)…

♥ inspiratie op doen voor nieuwe gerechten uit mijn 2 nieuwe kookboeken…

♥ onverwachts zwichten voor een patatje pindasaus…

♥ het lezen van een goed boek…

♥ bij zomers weer hoort gewoon een yoghurtijsbeker, zo lekker!

Fijn weekend allemaal!

14 gedachtes over “My Happy List… # 11

  1. Oh ja, ik wil vaak ’s ochtends foto’s maken want de luchten zijn prachtig.
    Ik heb ook vaak van die kleine geniet momentjes

  2. Hoi Wanda , ik weet niet waar jij de tijd en de inspiratie vandaan haalt , zoveel blogjes .
    Ik kom er maar weinig toe , toch zou ik het niet willen missen .
    Wij hebben nu al 2 dagen buiten gegeten , we stappen zo vanuit de keuken door de schuifpui het terras op , dan heb je thuis een beetje vakantie .
    Groetjes Wanda , Lia

    • Inspiratie is vaak niet het probleem, dat haal ik uit alles wel… tijd is een ander verhaal maar tegenwoordig schrijf ik wel meerdere blogs in voren en dat scheelt natuurlijk wel…

  3. Hoi Wanda
    Wat een leuke happy lists .
    Wij eten ook vaak buiten , als het weer het toe laat
    Ik wens jou en hele fijne week
    Liefs Gerda

    • Nee, thuis doen we dat nooit. a) omdat we op een bovenwoning zonder balkon wonen en b) omdat we weliswaar wel een achterthuis hebben maar dat kun je niet echt een tuin noemen, is eerder een verlengde opslagplek voor spullen die niet in de winkel passen en c) omdat vriendlief alleen buiten wil zitten als we een schutting hebben en die hebben we dus (nog) niet…

Reageren mag hoor!

