Persoonlijk | 7 liefdesweetjes…

Aan het eind van dit jaar zijn we 12,5 jaar een setje en dus vond ik het de hoogste tijd worden om jullie deelgenoot te maken van een aantal weetjes over ons!

♥ sinds juni 2002 zijn we samen, de exacte datum weet ik niet meer maar ik vermoed dat het eind juni is geweest aangezien het na de TT was en dat is altijd aan het eind van deze maand. Voor degenen die niet weten wat de TT is, dat is het motorsportevenement in Assen… En nee, we staan er niet echt jaarlijks bij stil…

IMG_20130623_194519

Bij de Guiness Factory in Dublin tijdens onze eerste weekendje weg… (november 2003)

♥ sinds augustus 2011 wonen we samen na dus een jaartje of 9 te hebben gelat. Waarom we hiermee zo lang hebben gewacht? Tja, achteraf snap ik onszelf ook niet echt aangezien het samenwonen ons allebei heel goed bevalt, niet meer dat heen en weer gependel tussen 2 huizen, niet meer bedenken of je nog wel schone kleding bij vriendlief hebt liggen of uberhaupt in welk huis je het weekend door zult gaan brengen, maar gewoon elke dag samen zijn…

♥ niet lachen maar de eerste film die we samen in de bioscoop zagen, was… tada… Scooby Doo! We waren uit eten geweest bij Four Roses in Groningen en wilden daarna nog naar de film maar er draaide op dat tijdstip niet zo bijzonder veel meer, behalve dus Scooby Doo… De laatste film waarvoor we naar de bioscoop gingen, was trouwens de laatste James Bond

♥ jarenlang sliepen we in een bedje van 140 bij 200 meter, heel knusjes maar sinds vorig jaar hebben we eindelijk een wat groter bed, namelijk 160 bij 210 (en nee, 180 past niet in onze slaapkamer). Op zich geen bijzondere info over ons liefdesleventje maar vooruit dit deel ik nog met jullie… als je met je gezicht voor ons bed staat, dan slaap ik aan de rechterkant en vriendlief aan de linkerkant en ja, we houden allebei erg van lepelen

DSCN400 (125)

Op de foto gezet worden door een vriendelijke Fransman in het Esterelgebergte, Cote d’Azur (Frankrijk juni 2009)

♥ het eerste gerecht wat ik voor vriendlief maakte was een Knorr Wereldgerecht, namelijk Bobotie… Inmiddels is het al weer heel wat jaartjes geleden dat ik dit maakte, maar nu zit ik er aan te denken om dat binnenkort maar weer eens op tafel te zetten. En dan niet zo’n kant- en klaarpak maar gewoon homemade… Het laatste gerecht wat ik klaarmaakte was trouwens een blik soep met een broodje erbij… beetje simpel maar allebei geen zin om te koken en verder weinig in huis…

♥ voor ik vriendlief leerde kennen, had ik net tegen vriendinnetje D. gezegd dat ik nooit een vriend zou willen met een bril omdat me dat zo lastig leek met zoenen… Jullie raden het waarschijnlijk wel al… vriendlief heeft een bril!

♥ een echt liefdesliedje waar speciale herinneringen aan kleven, hebben we totaal niet… Wel vinden we allebei, durf ik dit nogmaals op mijn blog te vermelden… Deutsche Schlagermusik erg leuk, dus in het weekend staat de tv regelmatig op een Duitse zender! Vroeger vonden we het allebei als kind verschrikkelijk en tegenwoordig kunnen we het dus wel waarderen!

IMG_6359

Poseren bij de ingang van het Museumdorf in Cloppenburg… (aug. 2014)

15 gedachtes over “Persoonlijk | 7 liefdesweetjes…

  1. Wat een leuke weetjes! Wij hebben ook jaren op een bed van 1.40 x 2.00 meter gelegen, sinds een half jaartje 1.80 x 2.10 ik was manlief in het begin steeds kwijt haha.

Reageren mag hoor!

