Finally… I’m feeling normal again!

Feeling-Good-Quote-Wall-Sticker

Nou, misschien verklaren jullie me wel voor gek maar ik ben echt, echt waar, blij dat het eindelijk ietsjes is afgekoeld!

Natuurlijk zit ik echt niet te wachten op regenachtige dagen waarbij ik me binnen moet zien te vermaken en geloof me, ook vriendlief wordt daar niet blijer van, want zet mij een dag verplicht binnen neer en ik word acuut super chagrijnig, maar goed, zo ver is het nog niet… Het is tenslotte nog maar augustus en ik hoop natuurlijk op nog een paar mooie zomerdagen inclusief een mooie nazomer…

Maar toch ben ik blij dat de thermometer de 30 graden niet meer aan tikt. In het buitenland kan ik er over het algemeen vrij goed tegen maar dan hoef ik natuurlijk ook niks en dat maakt natuurlijk direct een groot verschil. Hier moet ik gewoon aan het werk en is het elke dag een strijd om iets representatief uit de kledingkast te trekken en om mijn aandacht 8,5 uur lang op mijn werk te kunnen houden als de mussen dood van het dak vallen…

Nu het ergens rond de 22 graden is, voel ik me langzamerhand weer gewoon mens worden en merk ik dat mijn humeur zienderogen opknapt, dat ik me weer zelfverzekerder voel nu ik gewoon weer mijn spijkerbroek naar het werk aan kan trekken zonder dat ie na een paar uurtjes aan mijn kont blijft plakken of die linnen broeken die halverwege de dag zowat van je kont aflubberen…

En had ik al verteld dat ik gewoon weer mijn schoonheidsslaapje van pak ‘em beet 7 tot 8 uurtjes mee pik? Gewoon weer lekker wegkruipend onder ons dekbed en niet meer half naakt in bed liggen te zweten en de hele nacht ruzie te hebben met datzelfde dekbed omdat je aan 1 kant iets over je wilt hebben terwijl je er tegelijkertijd niet onder kunt liggen vanwege de warmte…

Ik zou haast zeggen dat ik me als herboren voel!

22 gedachtes over “Finally… I’m feeling normal again!

  1. Goedemorge Wanda .
    Ik ben ook blij dat het weer een beetje minder is , maar ja , je ga hier altijd van het ene naar het andere uiterste , nu geven 5 gr. lager dan normaal .
    Ik vind dat allemaal niet zo erg als de wind maar niet zo vreselijk hard zou zijn , want we willen fietsen , en ook met de E-bike is er niks aan met die wind .
    Het zal wel weer een keertje afzwakeekn en dangaan we .
    Leuk dat je reageerde , en inderdaad de boten waren prachtig , maar ik vind nog steeds her bloemencorso van Alsmeer op de eerste zaterdag van september het mooiste , indrukwekkender .
    Groetjes Wanda en tot een volgende keer , Lia

  2. haha, snap je wel… dat hele hete weer in NL is niet écht lekker.. Maar die regen hoeft van mij ook zeker niet. Ik vind eigenlijk alles goed, behalve regen!! Vrijdag heb ik een bruiloft te fotograferen…. hopelijk kunnen we tussen de buien door toch nog mooie foto’s maken.

  3. Haha, wel herkenbaar hoor. Regen vind ik over het algemeen ook niets. Doe mij maar warm! Het scheelt ook wel dat we hier gewoon airco in huis hebben en het dus overal en altijd aangenaam is.

  4. Ik vind dit ook veel lekkerder hoor. Wij slapen al weken alleen onder een dekbedhoes, dekbed is opgeborgen .. ik vind dat net lekker. Wel staan er dan 2 ramen open en een vin te blazen ( hebben plat dak )
    Maar qua werk moet ik altijd een spijkerbroek aan en een shirt met vestje, de airco staat altijd veel te hard te blazen en het is meestal koud daar. Ook lekker als je dan naar huis gaat en een klap in je gezicht krijgt 🙂

    Gr Elise

  5. Haha, heel herkenbaar hoor 😉 Ik vind het ook heerlijk dat het een stuk is afgekoeld.. en ik vind het buiten nog steeds niet koud hoor. Lekker hè, om ’s avonds weer onder je dekbed te kruipen in een koele slaapkamer. Ik slaap ook weer een stuk beter! En in het buitenland voelt 30 graden gewoon heel anders aan dan hier in Nederland; dan is het vaak meteen zo benauwd en plakkerig. Ik zeg: graadje of 25, zon en een beetje wind 😉

  6. Als eerste, leuk stekkie heb je hier!
    En helemaal mee eens! Dat warme hoeft van mij ook niet, en ook ik ben als een kind zo blij nu de temperaturen weer wat normaler zijn.

  7. Van mij mag nu zo blijven met deze klimaat. Hier schijn af en toe. 30 graden is echt niks voor mij. Dan ga ik zeker niet deur uit. Bij koeler vind ik prettiger. Ja kleding is vaker moeilijker. Morgens is stukje koeler. Vanmiddag word weer beetje warmer.
    Fijne dag verder.

  8. Heel herkenbaar! Ik heb niks met 30 graden, dan doe ik gewoon niets en heb ik nergens zin in. Doe mij maar een droge dag met een graad of 20.

  9. Ik vind het eigenlijk wel jammer. Heb nu vakantie en kan door de regen eigenlijk alleen maar binnen zitten… Terwijl het nu toch het weer zou moeten zijn waarbij je wat extra zonlicht op kan doen 😦

Reageren mag hoor!

