I confess… Summer I want you back!

Okay, ik weet het… ik heb het misschien wel over mezelf en dus ook over jullie afgeroepen maar geloof me, dit was niet helemaal wat ik voor ogen had toen ik enigszins een beetje aan het mopperen was op de zomer van 2014…

Ik bedoel… het ene moment baad je de hele dag in het zweet omdat het dik 30 graden is en het volgende moment besef je je met een schok dat je inmiddels een vest met lange mouwen aan hebt getrokken en dat zelfs je poezelige voetjes weer gehuld zijn in sokken! Kom op zeg… het is nog maar half augustus, dat kan toch echt nog niet de bedoeling zijn!

Afkoeling was, in ieder geval voor mij, meer dan welkom, maar om nu al in de herfst terecht te komen, was zeker niet wat ik wilde. Nee, ik wil gewoon nog volop naar buiten, de zon op mijn snufferd voelen, lekker buiten zitten te lezen, bbq-en (hallo zomer, dat hebben we nog niet eens gedaan! Jaja, gelegenheid genoeg gehad maar het kwam er maar steeds niet van, het is ons al snel te warm… tis wat met ons…), een dagje Fontana inplannen maar wel zo in het buitenbad liggen te weken terwijl je je ogen moet toeknijpen voor de zonnestralen en oh wat had ik ook graag nog even naar het goudgele strand van Ameland gewild, misschien ook best leuk in de herfst, maar nee, een bezoekje aan een waddeneiland hoort voor mij toch echt bij de lente of de zomer…

En wat dacht je van onze nieuwe hobby? Met dit soort herfstachtige taferelen wordt het natuurlijk niks met onze hernieuwde ontdekking dat fietsen best wel leuk kan zijn, want om nu op de fiets te springen in de wetenschap dat je elk moment een nat pak kunt oplopen of dat je je dus heel charmant in een regenjasje moet gaan hullen… nee, zo ver gaan we zeker niet!

De afgelopen dagen ben ik in ieder geval weer mens geworden, heb bij kunnen slapen, voel me weer een stuk prettiger en energieker, maar om nu al definitief afscheid te nemen van de zomer… nee, dat hoeft nu ook nog niet hoor, ik zal het jullie nog sterker vertellen, dat wil ik gewoon nog niet!

Dus bij deze… Summer, I want you back!

19 gedachtes over “I confess… Summer I want you back!

  1. Als zonneklopper hoeft het voor mij ook niet iedere dag 25 graden of meer te zijn… maar 17 à 18 graden vind ik toch wat weinig… echt jammer!
    Vooral mis ik de warme zomeravonden op ons terrasje… zomer gun ons nog een beetje van dit aub!!

  2. Ik wil ook dat ie terug komt. Ik zit ik ziek thuis te zitten, moet het binnen 😦
    Allemaal maar ff wensen dat de zomer terug komt 🙂
    Elise

  3. Ik denk dat de zomer nog wel terug komt!
    Vandaag heb ik namelijk ook nog heel veel helderblauwe luchten mogen spotten, en het was ook niet echt heel koud!
    Hoop doet leven ❀

Reageren mag hoor!

