Happy moments… # 12

Weer eens de hoogste tijd om stil te staan bij die dingetjes waar ik zoal blij van ben geworden!

♥ rondje lopen door Veendam en dit soort foto’s maken…

♥ mooie blauwe luchten op de terugweg naar huis…

♥ ondergaande zon in Gelderland…

♥ lekker én vooral gezellig uit eten met vriendinnetje T. bij Robin Hood in Drouwen…

♥ mijn pakketje van Bonprix én vooral het feit dat ze alledrie passen!

En verder word ik erg blij van:

♥ het bericht dat Max Verstappen volgend seizoen in de formule 1 gaat rijden! Zo benieuwd hoe hij het ervan af gaat brengen!

♥ elke ochtend op weg naar werk 2 hertjes in het wild te zien… zo’n mooi gezicht!

♥ onze nieuwe eethoek, voorheen een vierkante tafel nu langwerpig en wat meer ruimte!

♥ het vooruitzicht om straks nog lekker 2 weken vrij te zijn!

♥ het vooruitzicht om dan nog lekker een weekje naar de Belgische Ardennen te gaan!

♥ de weersvoorspellingen voor september, krijgen we toch nog een Indian Summer?

♥ het bericht dat BzV volgende week zondag ons laat kennismaken met de nieuwe boeren! Super!

♥ de stapel boeken die met smart op me liggen te wachten, zitten volgens mij echt een paar juweeltjes tussen!

♥ mijn nieuwe thee van Dille & Kamille, verse groene thee met munt en honing. Zo lekker!

♥ het ophanden zijnde weekend, 3 dagen vrij en niks op de planning. Heerlijk!

Alvast een fijn weekend allemaal!

17 gedachtes over “Happy moments… # 12

  1. Hallo Wanda,
    Dat wordt vast en zeker een leuk weekend.
    Op die Indian Summer hoop ik ook. De herfst is wel erg snel ingevallen.
    En Max Verstappen in de F1, geweldig!!!, is ook weer goed voor de kijkcijfers. Maakt het toch net iets spannender als er een Nederlander mee doet. Geniet van je weekend. Ik “mag” helaas zondag gaan werken, maar heb dan maandag weer vrij, dus hopen op een zonnetje.
    Groetjes uit het bewolkte Zuiden 😉

    • Leuk om weer wat van te horen! En ja, Max… helemaal super wat voor ontwikkeling die jongen maakt! Zo nieuwsgierig hoe het straks in de F1 gaat! We hebben nu al gezegd dat we dan hoe dan ook gaan proberen om erbij te zijn als ie op Spa moet racen, zo’n mooie baan!

Reageren mag hoor!

