Dag augustus 2014!

En alweer een maand voorbij… gaat echt niet de goede kant op jongens! Hoewel… september en oktober vind ik, mits het niet regent, ook altijd nog wel leuke maanden. Wat regen betreft, konden we in augustus onze lol wel op… waar juli me vaak wat te heet werd, werd augustus me echt te nat. Beetje boel jammer maar ach, tussendoor hebben we ons wel prima vermaakt!

Kijken jullie weer mee?

 

greetsielBegin augustus was het nog heerlijk weer en stapten we voor de 2e keer in een week tijd op onze stalen rotsen nadat we eerst met de auto naar Greetsiel in Duitsland waren gereden. Hier fietsten we vervolgens een route van ongeveer 30 km en genoten we optimaal van de prachtige omgeving en het weer…

CloppenburgVoor de 2e keer in de vakantieperiode verruilde ik mijn vaste parttimemaandag naar de woensdag en aangezien het nog lekker weer was, vroegen we mijn schoonvader of ie zin had om met ons naar het Museumdorf in Cloppenburg (Duitsland) te gaan en dat wilde ie wel, dus hebben we ons prima vermaakt met een middagje terug in de tijd…

VanalleswatAugustus was ook de maand van vele etentjes… Zo gingen we na afloop van ons bezoekje aan het Museumdorf heerlijk uit eten bij Zum Dorfkrug in Dwergte, ging ik met vriendinnetje T. uit eten bij Robin Hood in Drouwen en gingen we met vrienden R & D uit eten bij het beste Italiaanse restaurant, namelijk Bella Italia in Assen…

Ook ontwikkelde ik deze maand een fascinatie voor mooie luchten en heb ik me continu zitten vergapen aan die vele mooie blauwe en soms minder blauwe luchten…

En door die vele etentjes was het natuurlijk wel zo verstandig om lekker veel te lopen, dus als het weer enigszins mee zat, ging ik aan de wandel, hetzij in mijn uppie, hetzij met vriendlief of met nichtje J. en maakte ik onderweg nog wat plaatjes…

Al met al was ook augustus weer een hele leuke maand, weliswaar liet de zon het in de tweede helft duidelijk afweten maar… ik heb me wijs laten maken dat september in ieder geval prima zal beginnen, dus fingers cross dat het voor de hele maand zo blijft, want eind september heb ik nog heerlijk 2 weekjes vrij!

13 gedachtes over “Dag augustus 2014!

  1. Leuke compilatie van Augustus. Het weer mag inderdaad wel wat beter, maar de vooruitzichten zijn goed. De eerste foto is prachtig! Ik houd van dat soort houten decoraties.

    • Ja, daar kijk ik ook erg naar uit! Onze zomervakantie was natuurlijk al in juni dus dan is het wel lekker om straks nog even vrij te zijn, anders wordt het zo’n lange ruk tot aan de feestdagen…

  2. Goedemorgen Wanda .
    Jij hebt het maar druk , geniet er maar van .
    Leuk , jij maakt ook foto’s van het eten , dat doe ik ook , andere vinden het gek , maar als zo’n bord nou indruk op je maakt , dan klik je toch ??
    Wij gaan morgen het Lauwersmeer rondfietsen , en donderdag een dagje Ameland , we zouden een paar dagen , maar het past niet , wij hebben nog geen geraniums .
    Groetjes Wanda Lia

    • Hoi Lia,
      Vriendlief vindt het ook best wel irritant hoor dat ik altijd eerst foto’s van het eten maakt, maar ja, ik vind het er nu eenmaal bij horen en als het lekker is en het wordt mooi gepresenteerd dan wil ik dat gewoon kunnen delen…
      Leuk dat jullie een dagje naar Ameland gaan! Enne, groot gelijk hoor, thuis zitten kan altijd nog!

Reageren mag hoor!

