To have or not to have…

Gadgets e.d. zijn absoluut niet aan mij besteed, mijn 1e smartphone die ik 3 jaar geleden aanschafte, gebruik ik nog steeds en hoewel ik hem weleens kweetnietwatwil doen omdat ie te weinig intern geheugen heeft waardoor ik lang niet zoveel apps kan downloaden als ik zou willen, en om de haverklap leeg is, is het mij nog steeds niet de moeite waard om achter een nieuw exemplaar aan te gaan…

Maar spot ik daar en tegen ergens een nieuw kookboek dan word ik, bij wijze van spreken, helemaal wild en kan dan gewoon niet wachten tot dit boek keurig netjes in mijn keuken staat te pronken nadat ik het natuurlijk eerst tig keer heb doorgebladerd en me verlekkerd heb aan de zeer lekker uitziende en ogenschijnlijk gemakkelijke recepten!

Zo moest ik bijvoorbeeld ook met alle geweld het kookboek, Powerfood, van Rens Kroes (ja, inderdaad, het zusje van La Doutzen…) in mijn bezit hebben. Eenmaal aangeschaft, ontdekte ik al snel een hoop lekkere gerechten maar er iets uit gemaakt? Nee, dat is er nog steeds niet van gekomen… maar toch, het is een boek met prachtige foto’s, zowel van de gerechten als van Rens zelf trouwens en de gerechten klinken over het algemeen ook vrij lekker en echt niet ingewikkeld om te maken, dus het gaat er heus wel van komen… binnenkort… ooit…, hoop ik tenminste…

Maar nu gaat er dus weer een nieuw kookboek rond in blogland en wel die van de dames achter Chickslovefood en dus moest en zou ik afgelopen zaterdag naar de Bruna omdat ik het boek eerst even wilde inzien om daar vervolgens te ontdekken dat anderen mij blijkbaar voor waren geweest want helaas pindakaas, uitverkocht, maar… goed nieuws, ze krijgen aankomende woensdag weer een nieuwe stapel!

Alleen… dat duurt me dus te lang, ik wil en moet dat boek gewoon hebben, wil weten welke heerlijke gerechten het boek hebben gehaald en welke nieuwe recepten me doen watertanden, dus gelukkig hebben we dan zoiets als bol.com want zoals gezegd, ik kan gewoon niet wachten tot pak ‘em beet donderdagavond, met een beetje mazzel, of in het ergste geval pas zaterdags… dus inderdaad maar besteld en nu word ie dus dinsdag geleverd!

En ja, beloofd… ik ga zeker heel wat recepten uitproberen! Denk ik…

Waar kunnen jullie hebberig van worden? Of heb je dat juist helemaal niet?

12 gedachtes over “To have or not to have…

  1. Hahaha, wat leuk dat je zo verzot bent op kookboeken. Ben benieuwd naar de recepten en het boek, laat je heir wat foto’s zien?
    Zelf ren ik niet echt ergens achteraan, als student achter Blof, nu achter het vliegtuig? 😉

  2. Ik heb ook geen echte zaken waar ik helemaal wild van ben. Ik heb wel veel te veel schoenen, handcrèmes en douchegelletjes. Die blijf ik kopen, ondanks dat ik er meer dan genoeg van heb. Telt dat ook mee?

  3. Ik heb ook niet echt dingen waar ik echt hebberig van word, maar ik kan er altijd wel naaruit kijken als mijn abonnement verloopt. Eindelijk weer een nieuwe telefoon, gelukkig nog maar een kleine 2 Maanden 😉

    • Ik heb net mijn abonnement omgezet naar sim only maar heb nu best wel veel problemen met mijn toestel… Te weinig intern geheugen en continu leeg… dus… lastig, lastig…

    • Ik heb dus ook geen e-reader! Lees nog gewoon de papieren versie en heb ook helemaal geen bedoelingen om over te stappen, tenzij we nog weer eens gaan vliegen want dat is het zeker wel handig maar tot die tijd…

Reageren mag hoor!

