Summer Bucketlist | failed or nailed it?

Aan het begin van de zomer stelde ik bovenstaande Bucketlist samen en helaas is de zomer zo goed als ten einde, dus de hoogste tijd om de balans op te maken!

Wat kan ik doorstrepen en waar is het er helaas helemaal niet van gekomen?

Kijken jullie mee?

♥ Weekendje Hamelen: het eerste weekend van juli brachten we inderdaad door in Hamelen, of eigenlijk op camping Teuteburgerwald in Barntrup, vlakbij Hamelen. Hier vierden mijn ouders vakantie en traditiegetrouw zochten we hun op…

* 3 x bbq-en: helaas, helaas… dit jaar hebben we slechts 1x de bbq aangeslingerd en dat was ook nog eind april tijdens ons vriendenweekendje in Callantsoog. In de zomer was het ons of te warm of geen zin of te nat…

♥ 10 boeken lezen: voor een boekenwurm a la moi, was dit gelukkig geen enkel probleem!

Bucketlist1♥ Waddeneiland bezoeken: zowat op de valreep maar wel gelukt! We gaven mijn ouders een dagje Ameland cadeau en gingen natuurlijk gezellig mee!

* Schutting om de tuin: oeps… deze had ik maar wat graag willen afstrepen maar helaas, het is er nog niet van gekomen… misschien nog in de komende weken en anders schuiven we hem door naar volgend voorjaar…

♥ Italiaanse ijsjes eten: niet een hele beste score want alleen in Gmunden namen we een heerlijke Italiaanse ijscoupe en in Barntrup genoot ik van een overheerlijke yoghurtijsbeker maar toch, 2 is meer dan niks dus gehaald!

♥ Verse smoothies maken: met name groene smoothies met spinazie en voor ontbijt de havermoutsmoothie met banaan zijn mijn favoriet. Heerlijk!

* Zonsonder- of opgang fotograferen: helaas, helaas… wel heel wat mooie luchten gefotografeerd maar daar bleef het helaas bij…

♥ Fietsen in Greetsiel: eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat we dit serieus zouden gaan doen. Greetsiel ja, maar al fietsend verkennen? We deden het dus wel en hadden een heerlijke dag!

bucketlist2♥ Buiten eten: helaas niet in onze eigen tuin want vriendlief vindt het maar niks zolang we geen schutting hebben maar tijdens de vakanties, weekendjes weg of wat voor uitstapjes dan ook, deden we het natuurlijk wel! Genieten!

* Fotoboek Hongarije/Oostenrijk maken: shame on me! Maar deze schuif ik dus door naar de herfst!

* Provincie Overijssel ontdekken: waar we vorig jaar een rondje Friesland deden, had ik nu gehoopt op een verdere kennismaking met Overijssel… Helaas, het bleef bij een dagje shoppen met vriendinnetje A. in Deventer. Heel gezellig, maar niet genoeg om dit definitief door te kunnen strepen…

♥ IJskoffie maken: omdat het toch wel een beetje een soort van dikmakertje is, heb ik het beperkt tot hooguit 1-tje in het weekend maar goh, wat is het toch lekker!

♥ Afspreken met vrienden: het was soms even passen en meten met ons overvolle agenda’s en vakantieplannen maar toch lukte het om met iedereen af te spreken en brachten we vooral uren door op terrasjes! Heerlijk!

bucketlist3Binnenkort volgt mijn Herfst Bucketlist!

16 gedachtes over “Summer Bucketlist | failed or nailed it?

  1. Gelukkig heb je de winkels in Deventer wel gezien haha! Mooie lijst en wat fijn dat je er, ondanks het o zo Nederlandse zomerweer, toch een hoop heb kunnen afstrepen! En voor zo’n vakantie boek gaan zitten.. Ik last het links liggen tot ik op een dag super veel zin heb, dat werkt het beste en is hij het snelste klaar haha!

    • Deventer heeft zeker een heel leuk en gevarieerd winkelaanbod! Weer heel anders dan hier, dus zeker voor herhaling vatbaar!
      En ja, zo’n fotoboek… ik moet er echt even tijd voor gaan maken want nu heeft bijna nog niemand mijn foto’s gezien omdat ik ze moeilijk alle 1200 kan laten zien…

  2. Nou, een prima score toch?!
    En fotoboeken maken, dat is een leuke klusje voor een regenachtige zaterdagmiddag, toch?
    Ik wil ook zo graag fotoboeken maken (van Korea, Filipijnen, Thailand, Laos etc.) maar dan komen ze in NL terecht en zit ik hier… 😦

  3. Goedemorgen Wanda .
    Ik zou maar aandringen op de schutting , wij hebben zo heerlijk en ook gisteren nog , buiten gegeten . Volgend jaar ga je maar door met dit lijstje en ik denk dat er ook wel iets opstaat wat je beter kunt schrappen .
    Fijne zondag nog en liefs Lia

Reageren mag hoor!

