Happy Herfst Blog Challenge!!!

Zo, op de dag dat de astronomische herfst begint, waag ik mij aan een heuse Herfst Blog Challenge!

Waar ik normaal dit soort challenges links laat liggen omdat ik het maar niks vind om een hele maand alleen maar te bloggen over 1 specifiek onderwerp of überhaupt het idee om dagelijks te moeten bloggen, ligt het bij deze challenge iets anders!

Initiatief hiervoor ligt bij Wendy en beslaat uit slechts 10 dingen die stuk voor stuk allemaal met de herfst te maken hebben. Het mooie is dat je gewoon zelf bepaald hoe je hier invulling aan geeft, dus wil je 10 dagen achter elkaar hier een blog aan wijden of wil je het verspreiden of wil je meerdere dingen combineren… alles is mogelijk!

Op dit moment heb ik nog helemaal geen idee hoe ik het precies zal gaan doen maar dat komt vast allemaal wel goed! Daarnaast verschijnen er natuurlijk ook de gewone blogs, denk hierbij aan Dag september 2014 met daarin een overzicht van alles wat ik in september heb uitgespookt, zal ik mijn Herfst Bucketlist met jullie delen maar ook zal ik jullie meenemen naar het Venetië van het Noorden, zal ik jullie op de hoogte brengen van een nieuw fenomeen en heb ik natuurlijk hele leuke weekendtips voor jullie!

Kortom, genoeg te lezen hier de komende tijd!

Enne, mocht je ook mee willen doen aan deze Happy Herfst Challenge, laat je het dan even weten?

7 gedachtes over “Happy Herfst Blog Challenge!!!

  1. Succes!!! Ik doe even niet mee, helaas even te weinig tijd voor…
    Ik vind het nu soms al moeilijk om er 1 blog per week uit te persen. Hadden dagen maar meer uren!!! Of zal ik ook gaan part-timen?

Reageren mag hoor!

