Wiebie’s Weekendtip | Herfst Bucketlist

Het is weer donderdag, dus de hoogste tijd voor Wiebie’s Weekendtip zodat jij je dit weekend niet hoeft te vervelen! Of wel natuurlijk maar aan mijn tip kan het in ieder geval niet liggen!

Veel mensen hebben een Bucketlist met daarop uiteenlopende dingen, van steden die ze ooit nog eens willen bezoeken, van sportdoelen die ze ooit hopen te halen tot extreme dingen waarvan ze eigenlijk wel weten dat het niet haalbaar is maar waarvan het gewoon leuk is om over te fantaseren, zoals bv een Nespressootje drinken met Mister Clooney op een terras aan het Comomeer (getrouwd of niet, hij lijkt me erg leuk gezelschap!).

Aan het begin van de zomer stelde ik al mijn Summer Bucketlist samen en onlangs blikte ik hier op terug. Nu is het dus de hoogste tijd om mijn Herfst Bucketlist kenbaar te maken, gewoon met dingen die min of meer op de planning staan en met dingen waarvan ik hoop ze eindelijk eens op te pakken of af te ronden. Geen extreme gevallen maar gewoon realistische doelen waarvan het ook geen ramp is als het niet kan worden afgestreept.

Dus doe net als ik en buig je dit weekend hier eens over! Bedenk wat je eindelijk eens zou willen doen, is het die leuke cursus die al jaren in je achterhoofd rond cirkelt of dat ene klusje in huis waarvan het er nooit van lijkt te komen maar waar de herfst misschien wel juist de geschikte tijd voor is of verras je partner eens met een heerlijk in elkaar geflanst etentje wat hij/zij totaal niet van je verwacht omdat koken niet zo je ding is…

Nog 1 tip die je geheel gratis mag gebruiken… wees realistisch en hou het beperkt, dus geen eindeloze lijst want dat werkt bepaald niet motiverend. Het is tenslotte veel leuker om aan het eind van de herfst best wel veel dingen te kunnen afstrepen!

Oh ja, nog 1 ding… mocht je inderdaad een Herfst Bucketlist opstellen, plaats deze dan ook op je blog! Zo heb je direct 2 blogs, 1-tje met je bucketlist en 1-tje voor de terugblik en ja, ben natuurlijk ook wel nieuwsgierig wat jij allemaal van plan bent deze herfst!

13 gedachtes over “Wiebie’s Weekendtip | Herfst Bucketlist

  1. Leuk zo’n lijstje voor de herfst. Ik heb nog wat klusjes in en om het huis… staat al lang op de planning, maar op de één of andere manier komt het er niet van 😉 In ieder geval wil ik 2 salontafeltjes schilderen, het balkongedeelte bij Jut & Juul een kleurtje geven en de indeling en meubels in m’n woonkamer ‘omgooien’… En verder nieuwe recepten uitproberen, een weekje Texel, etc. 😉

Reageren mag hoor!

