Een welverdiende bonus!

Ze zeggen toch altijd dat je krijgt wat je toekomt? Nou, dan hebben wij goed ons best gedaan want wat hebben wij een topweek achter de rug!

Wie mijn Instagramaccount een beetje heeft gevolgd, wist in ieder geval al dat we de afgelopen dagen in de Belgische Ardennen verbleven en dat we inderdaad optimaal hebben genoten.

Genoten van het heerlijke weer, ik durf het haast niet te zeggen maar op sommige dagen was het ons eigenlijk gewoon te warm, dik 25 graden en dat in oktober, genoten van de rust want hoewel ik het zelf helemaal niet zo in de gaten had, maar blijkbaar was ik toch wel erg toe aan rust in het koppie want ik heb heerlijk geslapen zonder dat er nog allerlei kronkels rondspookten en ik voor mijn gevoel van alles moest, genoten van een prachtige omgeving, want hoewel we wel al eerder in de Ardennen waren geweest, viel het ons weer op hoe prachtig dat gebied is en dat zo dicht bij huis (voor ons ook maar iets van 4,5 uurtjes rijden, dus ideaal voor zo’n extra weekje…), genoten van mooie authentieke (rustige) dorpjes zoals Durbuy maar vooral ook genoten van de tijd samen, des te meer is daar het besef dat het gewoon heerlijk is om tijd samen door te brengen, dezelfde interesses te delen en te kunnen lachen om uiteenlopende dingetjes…

Hoewel het inmiddels een beetje standaard lijkt om 2 keer in het jaar op vakantie te gaan, het is inmiddels voor het 4e jaar op rij dat we ook in het najaar nog een weekje pakken, besef ik me terdege wel dat het een bonus is en misschien is dat dan ook wel de reden dat ik er extra van geniet.

Nog even een paar dagen samen weg, genieten van alles, de accu weer helemaal volgeladen, steeds meer de herfst gaan waarderen en het gevoel te hebben dat je de donkere periode tot pak ‘em beet maart aan kunt…

Voor nu pakken we het gewone leventje weer op, voor zover dat dat mogelijk is bij ons…

23 gedachtes over “Een welverdiende bonus!

    • Dit was nu de 4e keer in de Ardennen en zou zo weer terug willen! Echt een prachtig gebied maar ook Belgische steden als Brugge, Brussel, Mechelen en Gent blijven ons iedere keer weer verbazen…

  1. Er kwamen inderdaad prachtige foto’s voorbij op Instagram. En ik geef je groot gelijk 2 x op vakantie. Als het kan waarom niet. Het is toch heerlijk om weer even je koppie vrij te maken.

    • Soms is dat ook gewoon even nodig… het weekend is vaak ook druk met van alles en nog wat en hoewel ik een extra dagje erbij heb, is het weleens lekker om langere tijd achter elkaar vrij te zijn, zodat je echt je koppie even vrij kan maken van de dagelijkse sores…

  2. In noem het altijd maar mijn achtertuin;) Rondje Ardennen is voor te doen op een zondag. het is daar inderdaad prachtig, veel bekende plaatsen voorbij zien komen op je Instagram. Moet wel bekennen dat ik wel nooit de stadjes zelf bezoek, te veel gedoe met motorkleding en helm…

Reageren mag hoor!

