Wiebie’s Weekendtip | Leg je vakantieherinneringen vast!

Het is weer donderdag, dus de hoogste tijd voor mijn Weekendtip zodat jij je dit weekend niet hoeft te vervelen! Of wel natuurlijk… maar goed, dan heb ik mijn best gedaan!

De vakantieperiode ligt inmiddels achter ons, voor de één wat langer dan voor een ander, maar de meesten van ons zullen ongetwijfeld een hoop foto’s hebben genomen en waar we vroeger de rolletjes direct bij thuiskomst lieten ontwikkelen en vervolgens uren bezig waren om alles keurig netjes in te plakken, blijft het er tegenwoordig vaak bij en staan er lading foto’s op de pc zonder dat je ze vol trots aan anderen kunt laten zien en weer dat lekkere gevoel van je super leuke vakantie kunt ophalen…

De laatste jaren heb ik van onze zomervakantie steeds een digitale fotoboek gemaakt en dat was ook zeker het plan voor onze vakantie van afgelopen juni naar Hongarije en Oostenrijk. Helaas bleef het er steeds bij, te warm in juli om achter de pc te kruipen, geen zin in augustus en in september te druk met andere dingen en zo was er natuurlijk steeds wel iets. Met als gevolg dat nog niemand, behalve mijn IG-foto’s, mijn foto’s van deze super geweldige vakantie heeft kunnen zien.

Hoogste tijd dus om daar verandering in aan te brengen! Stiekem ben ik afgelopen week al begonnen maar dit weekend wil ik het gaan afronden en het boek verzenden naar de drukker zodat binnenkort het exemplaar op de mat valt en ik iedereen wederom gek kan maken met onze verhalen…

Dus heb je net als ik nog een lading foto’s van je vakantie of welk uitje of activiteit dan ook, nog liggen, maak er dan een leuke fotoboek van zodat je iedereen dit kan laten zien! Tenslotte is het voor jezelf leuk om je herinneringen op die manier vast te leggen maar ook om te showen aan anderen want laten we wel wezen, plaatjes kijken vanaf de pc valt vaak tegen (lees: in mijn geval veel te veel…)…

Zelf werk ik altijd met CEWE fotoservice, een prima service voor een betaalbare prijs, goede kwaliteit en niet onbelangrijk, een overzichtelijke softwareprogramma. Maar via google kom je natuurlijk nog veel meer van dit soort programma’s tegen…

Dus… ga je een fotoboek maken of heb je dit misschien al gedaan?

9 gedachtes over “Wiebie’s Weekendtip | Leg je vakantieherinneringen vast!

  1. Wij maken ook van elk jaar een fotoboek, ons jaaroverzicht en daarnaast fotoboeken van onze weekendjes weg.
    Leuk om te zien staan in onze boekenkast en nog leuker om er af en toe eens door te bladeren 🙂

    • Ik roep al een paar jaar dat ik ook een jaaroverzicht wil maken met de weekendjes weg, de leuke uitstapjes e.d. maar dat is er helaas nog nooit van gekomen. Daar wil ik zeker binnenkort een begin mee maken!

  2. Toen ik nog in Nederland woonde (god, wat klinkt dat oud) maakte ik altijd fotoboeken. Nu ben ik er mee gestopt omdat ik het zonde vind albums in NL te hebben en zelf hier te zijn.
    Maar… daar gaat binnenkort verandering in komen. Ga er dan eentje maken (moet nog beslissen van welke reis).
    Ben benieuwd naar jouw eindresultaat straks.

Reageren mag hoor!

