Happy Moments of Belgium… # 13

Deze keer een Happy Moments die volledig in het teken staat van ons weekje in de Belgische Ardennen. Was het dan een week met alleen maar blije momenten? Ja, eigenlijk wel, met slechts 1 miezerig regendagje mogen we zeker niet klagen en kijken we met heel veel plezier terug op deze week die ik ook al onze bonusweekje noemde…

♥ uitzicht op de Maas vanaf de Citadel van Namen…

♥ hertjes in het wild die mooi bleven staan toen ik ze wilde fotograferen…

♥ overal mooi versierde bruggen compleet met vlaggen en bloemen… deze was in Hotton…

♥ elke avond genoten van zulke mooie zonsondergangen…

♥ een omaatje met haar dochter die er ’s ochtends vroeg op de brocantemarkt in Bomal al erg veel plezier in hadden, mede door het wijntje wat ze achter over tikten…

♥ een spontane selfie in het parkje bij Bomal…

belgie3♥ slenteren door de pittoreske steegjes in het middeleeuwse stadje Durbuy…

♥ nog heerlijk buiten lezen in het zonnetje…

♥ gezamenlijke interesses, in dit geval bezochten we het War Museum in Bastogne…

♥ weer een selfie, dit keer bij de watervallen van Coo…

♥ opnieuw naar Durbuy en dit soort prachtige herfstkleuren ontdekken…

♥ vriendlief die vriendschap sluit met deze prachtige dame…

En zo zou ik nog wel een tijdje door kunnen gaan!

Voor nu is het nog een dagje werken en dan weer lekker genieten van een 3 daagse weekend, want ondanks dat ik deze week maar 3 dagen hoefde te werken na bijna 2 weken vrij te zijn geweest, ben ik toch ook wel weer toe aan even lekker niks doen!

20 gedachtes over “Happy Moments of Belgium… # 13

    • Dat heb ik altijd met Nederland maar dat komt ook vooral omdat ik zelf in het deel woon waar het vooral qua natuur heel erg saai is, namelijk erg vlak en 1 grote ruimte wat me zelf totaal niet aanspreek…

  1. Klinkt als een heerlijk weekje. Ik snap je ‘happy moment’ wanneer er hertjes blijven staan. Ik kan daar ook altijd enthousiast van worden!

    • Wij zijn er 3 keer een weekend geweest en nu voor de 2e keer een week en ja, het bevalt ons gewoon erg goed daar. Op zich lekker dicht bij huis, mooie natuur, leuke plaatsjes en genoeg te zien en te doen…

Reageren mag hoor!

