Wiebie’s Weekendtips! | Bioscoopje pakken!

En, hebben jullie vorige weekend nog iets gebakken? Ik kan met enige trots vertellen dat vriendlief eindelijk zijn zelfgebakken appeltaartjes heeft gehad! Maar goed, het weekend nadert, gelukkig, weer met rasse schreden dus de hoogste tijd om weer een Weekendtip online te gooien!

Op de één of andere manier is de combi van series en Wan en vriendlief niet echt perfect te noemen, films daarentegen gaan ons beter af. Weliswaar ook niet echt in het voorjaar of hartje zomer maar in deze tijd van het jaar vraag ik vriendlief regelmatig om een film te downloaden zodat we deze op onze gemak op vrijdag- of zaterdagavond kunnen kijken.

Heerlijk natuurlijk om gewoon lekker op je eigen bank te hangen, wat te knabbelen binnen handbereik en dat als je naar de wc moet, dat je dan gewoon het beeld even kunt stopzetten in plaats van dat je je langs wildvreemden moet worstelen en maar sorry blijf mompelen omdat je weer op een paar teentjes hebt getrapt…

Maar… het is natuurlijk ook wel lekker om er een ouderwets gezellig avondje uit van te maken! Dus misschien eerst even een hapje te gaan eten om vervolgens lekker onderuit te zakken in die heerlijke fauteuils om dan in het donker te genieten, te schrikken of te lachen bij die ene film.

Geen idee welke film het dan zou moeten worden? Ik heb natuurlijk even gespiekt wat er op dit moment zoal draait bij de Pathé in Groningen en mij lijken deze films wel wat…

1.Fury… De nieuwste film van Brad Pitt waarin Pitt als een keiharde sergeant de leiding heeft over een groep soldaten die in een Shermantank, Fury, op missie gaan in vijandig gebied.

Klinkt mij als muziek in de oren, Pitt, oorlog en actie, niet slecht toch?

2. The Best of Me… in het romantische The Best of Me zien schoolgeliefden Dawson (James Marsden) en Amanda (Michelle Monaghan) elkaar na twintig jaar terug tijdens de begrafenis van een oude vriend. Dawson (Marsden) en Amanda (Monaghan) waren onafscheidelijk op de middelbare school, smoorverliefd en beste vrienden. Wanneer de relatie abrupt eindigt, omdat Dawson gedwongen wordt de relatie te verbreken, gaan ze ieder hun eigen weg en verbreken ze elk contact.

Tja, denk niet dat dit echt vriendlief zijn genre is, dus misschien deze maar even downloaden…

3. The Judge… in The Judge speelt Robert Downey Jr. de advocaat Hank Palmer. Hij keert terug naar zijn geboortedorp als zijn vader, de plaatselijke rechter met wie hij ruzie heeft, wordt verdacht van moord. Hank gaat op zoek naar de waarheid en al doende worden de banden met zijn familie hersteld.

Al veel positieve geluiden gehoord over deze film, dus een film waar ik wel erg benieuwd naar ben!

Nou, wat zeg je ervan? Zit jij dit weekend in de bioscoop of toch gewoon lekker op je eigen bank of heb je misschien een andere filmtip voor mij?

11 gedachtes over “Wiebie’s Weekendtips! | Bioscoopje pakken!

  1. Haha, ik heb vorig weekend een chocotaart gebakken.. was ook lekker! Dit weekend krijg ik Iris te logeren. Het schijnt mooi weer te worden, dus misschien fietsen we naar ’t bos.. maar het kan ook zo zijn dat we ’s middags in de bioscoop zitten, maar dan wel een kinderfilm 😉

    • Nou, er draaien volgens mij ook wel een paar leuke kinderfilms want ik zag er meerdere voorbij komen in het overzicht dus mocht je voor de bios kiezen, dan komt dat vast wel goed!

    • Dat is ook vaak mijn probleem hoor! Maar heel soms wil ik een bepaalde film, James Bond, gewoon in de bios zien en daarbij komt, het is ook weleens lekker om er even uit te zijn…

Reageren mag hoor!

