Favorieten van Oktober…

In augustus heel leuk een nieuwe rubriek gelanceerd en vervolgens is die van september door onze vakantie naar België er gewoon bij ingeschoten… Oeps…, nou ja, maakt ook niet uit, ga ik het vanaf nu gewoon wel proberen te doen, okay?

# Favoriete foto…

IMG_20141002_193921

Uitzicht op Namen en De Maas vanaf de Citadel van Namen…

Tijdens ons verblijf in de Ardennen brachten we o.a. een bezoekje aan de Citadel van Namen en hoewel de Citadel op zich niet zo bijzonder is, is het uitzicht op Namen en op de Maas dat wel, vandaar dat dit het tot mijn favoriete foto heeft geschopt!

# Favoriete uitstapje…

IMG_20140928_184534

Steegje in Durbuy…

Tja, het zal jullie vast niet verbazen dat onze vakantie naar de Ardennen ook deze ‘prijs’ voor zich heeft opgeëist. Heerlijk om in deze tijd van het jaar nog even een weekje weg te kunnen gaan en dan ook nog zo’n mazzel met het weer te hebben dat je eind september/begin oktober nog met 25 graden op een terrasje zit! We deden ontzettend veel in dat weekje maar het rondslenteren door het middeleeuws stadje, Durbuy, vond ik toch wel echt een hoogtepunt!

# Favoriete Instagramfoto…

Screenshot_2014-11-01-17-30-53Jullie klikten massaal voor deze grote rood met witte paddenstoel die ik tegenkwam toen we een rondje gingen lopen bij de Fraeylemaborg in Slochteren. En ja, zelf ben ik er ook wel erg blij mee dat ik dit jaar eigenlijk best wel veel van deze mooie exemplaren heb gespot…

# Favoriete blog…

week-van-de-slaap-home-carrousel-1

Maand van de Slaap… initiatief van dr. A. Vogel…

Mijn blog over Maand van de Slaap trok maar liefst 240 bezoekers en werd daarmee veruit mijn meest gelezen blog van oktober… De eerste week zit er inmiddels op en of ik nu al beter slaap, of in ieder geval door slaap, daarover komt natuurlijk nog een blog!

# Favoriete boek…

ontspoordmichaelkatskrefeld

Ontspoord van Michael Katz Krefeld…

In oktober las ik maar liefst 5 boeken waardoor mijn totaal op 52 kwam (jaja, ik heb mijn doel voor dit jaar, 50, al gehaald!) en hoewel het best wel lastig kiezen was, want ze waren stuk voor stuk allemaal erg goed (blog hierover volgt nog!) maar geloof mij… deze serie met rechercheur Thomas Ravnsholdt mag je als thrillerliefhebber niet missen!

 

15 gedachtes over “Favorieten van Oktober…

Reageren mag hoor!

