Opmerkelijke nieuwsfeitjes… #1

En zo is er zo maar weer een nieuwe rubriek geboren! En dat allemaal zodat jullie volledig op de hoogte zijn, overal over mee kunnen praten en totaal niks meer missen! Nou ja, totaal niks meer missen… d’r zal vast wel eens wat aan mijn speurende ogen ontsnappen maar dat zij dan zo, okay?

1. Geen chocolade meer in 2020!

Help, dit kan toch niet! Jongens, dit is al over pak ‘em beet 5 jaar! Nu ben ik niet zo’n typische vrouw die elke maand weer een paar dagen snakt naar alles waar maar chocola in zit maar toch… op zijn tijd een lekkere puur stukje Ritterchocola of een donkere Tony’s of van die overheerlijke belgische bonbonnekes… Je moet er toch werkelijk waar niet aandenken dat dat straks over is… waar gaat het heen…

2. Betalen we straks rente over ons spaargeld?

Dit gaat echt de verkeerde kant op! Het kan toch niet zo zijn dat ik, nadat ik jaren keihard wat centjes bij elkaar aan het sprokkelen ben geweest, dat ik vervolgens rente moet gaan betalen om dit bij de bank te kunnen parkeren? Dat wordt dus gewoon weer sparen op de oeroude methode, alles in de sok onder het matras!

3. Pharrell Williams op Rock Werchter 2015!

Geen idee wanneer de voorverkoop begint hoor maar mocht je fan zijn van deze man dan is dit je kans! Rock Werchter vindt in 2015 plaats van 25 t/m 28 juni. Zijn nummers vind ik zelf erg leuk maar op de een of andere manier vind ik hem geen podiumartiest, althans niet in de zin om een complete show te dragen zoals bv Robbie Williams dat kan doen.

4. Tourstart 2016 in Frankrijk!

En als ik toch bezig ben met de toekomst… dan maar direct door naar 2016! De tour van 2015 heeft nog geen winnaar maar die van 2016 begint voor de verandering weer eens ouderwets in Frankrijk zelf en wel in de omgeving van Mont Saint Michel in Normandië. En laat dat nu net de bestemming zijn die bij ons op nummer 1 staat voor volgend jaar!

Fijne dag allemaal!

19 gedachtes over “Opmerkelijke nieuwsfeitjes… #1

  1. Geen chocola, bizar idee! Mss alvast groots inslaan dan kan je ze in barre tijden verkopen voor prijzen alsof het goud is…weer even terug in de tijd 0_o

    En die rente over je spaargeld *zucht* waar stopt het allemaal nou eens?

  2. Punt 1: Ik eet zelden of nooit chocolade. Niet zo erg dus.
    Punt 2: Doe normaal!!! Dat wordt een kluis in de kelder…
    Punt 3: Leuk, maar ik ga toch niet…
    Punt 4: Al begonnen ze hier om de hoek, totaal niet interessant.

  3. Punt 2: Als dat echt waar is….. dan ga ik echt in een sok sparen, sjonge jonge! Net als dat ze willen dat de huizenmarkt aantrekt en dan gaan ze de regels nog strenger maken, schiet echt niet op zo!

  4. In een sok sparen! Dat heeft mijn moeder altijd al gezegd. Ik heb wel een spaarrekening, maar spaar eigenlijk bijna alles contant op in een spaarpot :). En de chocolade, als dit echt gebeurd ga ik in een hoekje huilen 😥

  5. Punt 1 doet mij weinig, krijg migraine van chocolade ( en drop ) maar dat laatste vind ik zo lekker, dat heb ik er wel voor over haha. Chocolade vind ik niet zo erg. Punt 2, tja dan maar weer in de kluis .. goed voor de woning overvallen ;( en punt 3 en 4 doet me niks, heb er beide niks mee !

  6. Ik ben niet zo’n chocolade-gek, maar kan me niet voorstellen dat er straks helemaal geen chocolade meer zou zijn. En punt 2? Zou inderdaad belachelijk zijn! Dan kun je inderdaad beter je eigen centjes thuis bewaren 😉

  7. Maar rente betalen over je spaargeld, dat is toch niet nieuw? Wanneer je nu boven een bepaald bedrag zit moet je daar immers belasting over betalen. Dat is toch ook een soort rente?

Reageren mag hoor!

